1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با فولکس واگن تیگوان 7 صندلی + تصاویر

آشنایی با فولکس واگن تیگوان 7 صندلی + تصاویر

21 اردیبهشت 1397
  • 0

در حالیکه تیگوان فعلی نقش یک رقیب قدر در میان 9 SUV کامپکت غیربرجسته را بازی می‌کند، نسخه "آل‌اسپیس" آن با تبدیل به یک مدل 7 صندلی کمی چالشی ظاهر شده است.

 آشنایی با فولکس واگن تیگوان 7 صندلی + تصاویر

در راستای بررسی یک تیگوان آل‌اسپیس 2018 با موتور دیزلی 2 لیتری TDI اولین نتیجه‌ای که به دست می‌آورید، فضای کمتر خودرو در ردیف عقب نسبت به رقیبی مانند اشکودا کودیاک است.

این خودرو حدود 30 سانتی‌متر از یک تیگوان معمولی بلندتر است که نتیجه ان ارائه یک مدل 7 صندلی و پرداخت هزینه 2000 پوند اضافه برای آن است. قیمت پایه این خودرو در کشوری مانند انگلستان از 29 هزار پوند شروع می‌شود.

 آشنایی با فولکس واگن تیگوان 7 صندلی + تصاویر

در ردیف سوم این خودروی 7 صندلی اوضاع چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. این فضا برای یک فرد بزرگسال بسیار تنگ و خسته‌کننده است و همان‌طور که مطرح شد در مقایسه با خودرویی مانند اشکودا کودیاک فضای کمتری در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. در این بخش فضای خوبی برای سر و شانه یک بزرگسال وجود ندارد و هیچ فضایی برای پاهایتان شکل نگرفته است. ردیف سوم این خودرو قطعا برای کودکان ساخته شده است. فضا همچنان در ردیف دوم نیز دغدغه یبسیاری از سرنشینان است. فضای زیادی برای سر و پای مسافران وجود ندارد، اما این بخش فضای بیشتری نسبت به ردیف سوم در اختیار مسافران قرار خواهد داد. صندلی‌های ردیف دوم نیز قابلیت تنظیمات ساده‌ای را دارند و تکیه‌گاه آنها به سمت عقب تغییر حالت داده و کل صندلی به شکل کشویی به عقب حرکت می‌کند.

 آشنایی با فولکس واگن تیگوان 7 صندلی + تصاویر

در صورت تا کردن صندلی‌های عقب فضای خوبی برای استفاده در اختیار خواهید داشت. دستگیره‌های لازم، پورت USB، فضای تجهیزات زاپاس و فضای ویژه برای چراغ‌قوه نیز در محفظه بار تعبیه شده است. بنابراین فضای محفظه بار با خواباندن صندلی‌ها کافی و کاربردی ظاهر شده و رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 آشنایی با فولکس واگن تیگوان 7 صندلی + تصاویر

در فضای جلوی این خودرو، تجربه مشابهی را با دیگر خودروهای فولکس‌واگن شاهد هستیم. فضای ذخیره موجود روی درهای خودرو به اندازه کافی بزرگ هستند و می‌توان یک بطری بزرگ آب را به راحتی در این بخش قرار داد.

پوشش فرمان این خودرو همچنان دوست داشتنی است، اما پلاستیک به کار رفته در فضای درونی هنوز ارزان به نظر می‌رسد. خودرو در مرکز داشبورد به یک صفحه نمایش 8 اینچی با گرافیک روشن مجهز است. کار با این سامانه ساده بوده و قابلیت سازگاری با کارپلی اپل و اتو اندروید را دارد. شما همچنین می‌توانید با کمک سامانه ناوبری خودرو اطلاعات زیادی در خصوص مسیر به دست آورید.

 آشنایی با فولکس واگن تیگوان 7 صندلی + تصاویر

شما در این خودروهمچنین به سامانه کنترل کروز، سامانه تهویه هوای سه ناحیه‌ای دسترسی خواهید داشت.

این خودرو به یک موتور 2 لیتری دیزلی با توانایی تولید 150 اسب‌بخار . با قابلیت محرک چهار چرخ مجهز است و و در حالت فول آپشن قیمت آن به 33 هزار پوند در کشور انگلستان می‌رسد.



نظرات