1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آیا "ولار" رنج‌روور زیباترین خودروی جهان است ؟

آیا "ولار" رنج‌روور زیباترین خودروی جهان است ؟

22 فروردین 1397
  • 1

در روزهای گذشته، رنج‌روور ولار در نمایشگاه خودرویی نیویورک مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت تا عنوان بهترین طراحی خودروی سال را از آن خود کند.

این خودرو ترکیب درخشانی از مدرنیته، ظرافت و زرق و برق را وارد خانواده خودروهای رنج‌روور کرده است و ترکیبی از یک طراحی عالی و مهندسی تمام و عیار را ارائه می‌دهد.

رالف اسپت، مدیرعامل شرکت جگوار لندروور، در خصوص این خودرو گفت: ولار یک مدل درخشان در میان SUV های برجسته است و رانندگان را در میان ترکیبی مناسب از نیازهایشان غرق می‌کند.

 آیا

 آیا

تجسم مدرن، طراحی چشم‌گیر، طراحی اطلاعات و سرگرمی Touch Pro Duo و تمرکز شفاف بر پایداری ترکیبی است که خودمحصول، در ظاهر از آن سخن می‌گوید.

این مدیر ارشد رنج‌روور در این خصوص گفت: یکی از افتخارات شرکت جگوار لندروور این است که خودروهای "اف- تایپ"، "اووک و اف پیس" و اینک" ولار "جایزه بهترین طراحی‌های سال را از آن خود کرده‌اند.

تیم طراحی "ولار" مرزها را در نوردیده‌اند تا راه‌حل‌های فوق‌الهاده را برای خلق آن پرورانده‌اند. به همین دلیل است که خودرو در نسخه‌های جدید قدرتمند و خیره‌کننده از آب درآمده است. چراغ‌های فوق باریک ماتریکس لیزری – LED، دستگیره‌های در کشویی و سامانه اطلاعات و سرگرمی Touch Pro Duo از نشانه‌های پراهمیت فلسفه طراحی مدرن رنج‌روور هستند.

 آیا

 آیا

در ظاهر خودرو می‌توان حال و هوای یک کوپه را دید. با این وجود کراس‌اوور برتر انگلیس‌ها در ظاهر از طراحی تیز و با خطوطی کشیده برخوردار است. استفاده از نسخه‌ای آئرودینامیک‌تر از جلوپنجره نمادین لندروور به همراه سقف شیب‌دار مشکی‌رنگ از دیگر ویژگی‌های اسپورت این خودرو است. احتمال می‌دهیم که بسیاری از مخاطبان نمای باکس‌شکل خودرو را دوست نداشته باشند، اما احتمالا همین ترفند مد روز خیل وسیعی از نگاه را به خود جذب کرده کرده است.

 آیا

 آیا

این خودرو با استفاده از آخرین فناوری‌ها و بهترین مواد در فضای داخلی و خارجی در قالب یک suv لوکس و به خوبی درخشیده و توانسته نظر مساعد کارشناسان را به خود جلب کند.



نظرات

  • علی علی (23 فروردین 1397 ساعت 11:22)

    واقعا زیباست