1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار تصاویر جاسوسی توسان فیس لیفت

شکار تصاویر جاسوسی توسان فیس لیفت

3 بهمن 1396
  • 0

هیوندای توسان حدودا 3 سال پیش بازطراحی شد و این که کمپانی هم اکنون در حال کار بر روی یک نسخه فیس لیفت از کراس اور محبوب خود است همه را کمی سورپرایز کرده است.

 شکار تصاویر جاسوسی توسان فیس لیفت

این خودرو که اخیرا تصاویر آن در حال تست و آزمایش هوای سرد زیر کاورهای سنگین شکار شده، اطلاعات زیادی در مورد آن آشکار نمی کند و جزئیات طراحی اصلی آن زیر این کاورهای سنگین به خوبی پنهان شده اند. علی رغم این، می توانیم انتظار تغییرات معمول در یک فیس لیفت میانه عمر یک خودرو مانند سپرها و چراغ های متفاوت را داشته باشیم.

داخل کابین نیز یک به روز رسانی ملایم خواهد داشت و به احتمال زیاد رانندگان شاهد روکش جدید و یک سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده خواهند بود. هیوندای اخیرا برنامه های خود برای شروع تجهیز خودروها به یک دستیار شخصی هوشمند را که چیزی شبیه به آمازون الکسا و گوگل اسیستانت می باشد اعلام کرده بود. این تکنولوژی در سال 2019 به خودروهای جدید هیوندای اضافه خواهد شد، البته اکنون مشخص نیست که آیا توسان هم از این تکنولوژی بهره خواهد برد یا نه.

هنوز معلوم نیست که آیا توسان قرار است با موتورهای جدید وارد بازار شود یا نه، ولی در حال حاضر مدل فعلی را می توان به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر با 164 اسب بخار نیرو و 204 نیوتن متر گشتاور مجهز کرد. خریدارانی که به دنبال یک مدل قوی تر هستند می توانند موتور 1.6 لیتری توربو 4 سیلندر با 175 اسب بخار نیرو و 264 نیوتن متر گشتاور را سفارش دهند.



نظرات