1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عرضه سدان تویوتا یاریس در بازار امارات

عرضه سدان تویوتا یاریس در بازار امارات

1 فروردین 1397
  • 0

تویوتا و توزیع کننده رسمی آن در امارات متحده عربی، Al-Futtaim Motors تویوتا یاریس را با قیمت پایه 59900 درهم در بازار این کشور عرضه کردند.

از آنجا که مدل هاچ بک این خودرو نیز در امارات متحده موجود است، تویوتا به خاطر پیش گیری از اشتباه این مدل جدید را تویوتا یاریس سدان می نامد.

 عرضه سدان تویوتا یاریس در بازار امارات

تویوتا یاریس در این بازار همچون مدل مخصوص هند خود به موتور 1.5 لیتری Dual VVT-i بنزینی مجهز است. این موتور چهار سیلندر قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتون متر تولید می کند. موتور مدل مخصوص هند این خودرو عملکردی مشابه این مدل خواهد داشت. در حالی که در امارات گیربکس CVT به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می شود، خریداران هندی می توانند گزینه ارزان تر دستی شش سرعته را برای آن انتخاب کنند. مدل مخصوص امارات متحده این خودرو دارای بهره سوخت 1 لیتر در هر 20 کیلومتر است.

تویوتا رسما تایید کرده است که یاریس را تنها با موتور بنزینی در هند عرضه خواهد کرد. حتی بعدها در دوره تولید این خودرو نیز گزینه ای دیزلی برای آن معرفی نخواهد شد. بدنه مدل مخصوص هند این خودرو دارای چراغ های جلوی پروژکتوری اتوماتیک با چراغ های راهنمای LED، LEDهای دید در روز، آینه های کناری قابل تنظیم برقی و تاشو، رینگ های آلیاژی 15 اینچی، چراغ های عقب با عناصر LED و آنتن Shark-fin است.

در کابین این خودرو صندلی راننده قابل تنظیم برقی در 8 جهت، دریچه های هوای نصب شده روی سقف با روشنایی محیطی و کفی تخت موجود است که همگی برای اولین بار در این کلاس ارائه می شوند. از دیگر هایلایت های این خودرو می توان به MID 4.2 اینچی، کورز کنترل، سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی و ناوبری و کنترل حرکتی، خروجی برق دوگانه عقب، دسته های صندلی های عقب با دو جالیوانی و روکش چرمی، 7 کیسه هوا، سیستم مانیتور فشار تایر، سنسورهای پارک جلو و عقب، VSC، TRC، HAC و دوربین معکوس اشاره کرد.

 عرضه سدان تویوتا یاریس در بازار امارات

 عرضه سدان تویوتا یاریس در بازار امارات



نظرات