1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تویوتا سوپرای جدید در نوربرگ رینگ!

تویوتا سوپرای جدید در نوربرگ رینگ!

17 آبان 1395
  • 0

به‌تازگی یک نمونهٔ در حال آزمایش از نسل جدید تویوتا سوپرا در پیست نوربرگ‌رینگ دیده شده است. این خودرو که همچنان توسط پوشش‌های استتاری سنگینی پنهان شده است، به نظر می‌رسد نسبت به تصاویر جاسوسی که قبلاً دیده‌ایم بدون تغییر باقی‌مانده است. قسمت عقبی خودرو سبکی کاملاً مشابه کانسپت FT-1 دارد اما ویژگی‌های جدیدی مانند چراغ‌های جدید گرد و یک اسپویلر در آن دیده می‌شوند ‌که البته حدس می‌زنیم این طرح نهایی سوپرا باشد.

 تویوتا سوپرا در نوربرگ رینگ

 تویوتا سوپرا در نوربرگ رینگ

 تویوتا سوپرا در نوربرگ رینگ

گزارش شده که در زیر کاپوت نسل جدید سوپرا یک پیشرانهٔ شش سیلندر متعلق به ب‌ام‌و و یا یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر به همراه دو موتور الکتریکی ساخت ب‌ام‌و نصب خواهد شد. انتظار می‌رود خروجی این موتورها بین 350 تا 400 اسب بخار باشد. البته احتمالاً به یاد دارید که پروژهٔ سوپرای جدید به‌طور مشترک با ب‌ام‌و Z5 توسعه یافته است. همچنین از ویدئوهایی که از سوپرای در حال آزمایش گرفته شده مشخص است که این خودروی صدای موتور چندان بلندی ندارد هرچند که شنیدن این صدا به دلیل وجود صدای جیغ تایرها دشوار است.

 تویوتا سوپرا در نوربرگ رینگ

آنچه می‌توان از ویدئوی گرفته شده فهمید این است که به نظر می‌رسد ماشین تعادل خوبی داشته، پیچ‌ها را به‌خوبی طی می‌کند و در مسیر مستقیم هم به‌خوبی سرعت می‌گیرد. انتظار می‌رود اولین نمایش رسمی تویوتا سوپرا جدید در سال آینده صورت گرفته و با مدل 2018 به بازار عرضه گردد. هرچند که هیچ سخنی در مورد قیمت‌گذاری این خودرو گفته نشده است اما تویوتا اعلام کرده که خودروی اسپرت پرچم‌دارش قیمت شش‌رقمی نخواهد داشت. درهرحال به نظر می‌رسد نسل جدید سوپرا خودرویی است که ارزش صبر کردن را دارد (امیدواریم).

 تویوتا سوپرا در نوربرگ رینگ

 تویوتا سوپرا در نوربرگ رینگ

 تویوتا سوپرا در نوربرگ رینگ

منبع:پدال



نظرات