1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. با ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا آشنا شوید

با ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا آشنا شوید

3 دی 1392
  • 2

موسسه ملی ایمنی بزرگراه ها در آمریکا به صورت رسمی لیست ایمن ترین خودروها و خودروهای ایمن را در سال جاری میلادی معرفی کرده است که با هم نگاهی به این خودروها می اندازیم.

به نقل از جام نیوز، موسسه ملی ایمنی بزرگراه‌ها در آمریکا به صورت رسمی‌لیست ایمن ترین خودروها در سال جاری میلادی را معرفی کرده است که با هم نگاهی به این خودروها می‌اندازیم.

IIHS Crash Test

در این سال در حدود 22 وسیله نقلیه موفق به دریافت نشان IIHS Top Safety Pick+ و 17 وسیله نقلیه نیز Top Safety Picks دریافت کرده اند که در رده خودروهای کوچک و جمع و جور هوندا سیویک سدان ،مزدا 3و تویوتا پریوس قرار گرفته اند که هر 3 توانسته اند نمره Top Safety Pick+ را به دست اورده اند و فورد فیوژن ؛ آکورد کوپه و سدان به همراه مزدا 6 و سوبارو لگیسی و سوبارو Outback نیز در رده خودروهای اندازه متوسط موفق به دریافت نشان فوق شده اند و در رده خودروهای لوکس نیز اینفینیتی Q50 به همراه Lincoln MKZ و Volvo S60 قرار گرفته اند که شما با اطمینان می‌توانید آنها را خریداری کنید و اگر شما خودروهای کاملا لوکس و البته بزرگتر می‌خواهید خریداری کنید Acura RLX و Volvo S80 توانسته اند Top Safety Pick+ را دریافت کنند.

در رده خودروهای شاسی بلند کوچک Mazda CX-5 به همراه Mitsubishi Outlander و Subaru Forester l قرار گرفته اند و در رده شاسی بلند‌های اندازه میانی نیز Toyota Highlander نیز موفق به دریافت این نشان شده است و در رده خودروهای لوکس شاسی بلند نیز Acura MDX به همراه مرسدس بنز کلاس ام و Volvo XC60 نیز در این لیست قرار گرفته اند و البته Honda Odyssey نیز تنها خودرو مینی ون است که در بازار توانسته است Top Safety Pick+ را بدست آورد.

و حالا نوبت به خودروهایی است که توانسته اند نشان Top Safety Picks را بدست آورند که شورلت اسپارک تنها خودروهای مینی است که این نشان را بدست اورده است.

داج دارت به همراه فورد فوکوس و هوندا سیویک کوپه ،Hyundai Elantra ، Scion Tc ،Subaru Impreza و Subaru XV Crosstrek نیز در رده خودروهای جمع و جور نشان Top Safety Picks را بدست آورده اند و در رده خودروهای میان اندازه سدان Chrysler 200 ، Dodge Avenger ، Kia Optima، Nissan Altima به همراه فولکس واگن پاسات و تویوتا کمری قرار گرفته اند.

در رده خودروهای سایر متوسط لوکس نیز می‌توان به Acura TL و در خودروهای شاسی بلند کوچک اسپرت به Mitsubishi Outlander و Volvo XC90 در رده خودروهای شاسی بلند اشاره کرد.




نظرات

  • رضا خفن رضا خفن (6 فروردین 1395 ساعت 01:08)

    صحت این خبر بررسی شده؟
    تو فیلم تستی که از سایت ایمنی بزرگراه ها دانلود کردم خودروی بنز از بقیه مدلها آسیب کمتری دید!!!!!!

  • سلطان ماکسیما سلطان ماکسیما (23 اسفند 1393 ساعت 21:39)

    فقط نیسان