1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تست جاده ای نسل دوم رنو داستر در برزیل

تست جاده ای نسل دوم رنو داستر در برزیل

23 اردیبهشت 1397
  • 0

ست جاده ای نسل دوم رنو داستر در برزیل آغاز شده و تصاویری از این خودرو درز کرده است.

نسل جدید رنو داستر ماه نوامبر سال گذشته معرفی شده بود.

رنو داستر جدید تفاوت زیادی با مدل قبلی خود ندارد. این خودرو که اساسا هنوز یک مدل داچیا است دارای طراحی تحولی است که آن را قابل شناسایی کرده اما دارای اصلاحات ایمنی، رفاهی، راحتی و طراحی قابل توجهی نیز هست در حالی که همچنان بر قیمت پایین آن نیز توجه شده است.

 تست جاده ای نسل دوم رنو داستر در برزیل

در قسمت جلوی داستر جدید جلوپنجره روکش کرومی جدید الهام گرفته از نسخه به کار رفته در رنو Alaskan، چراغ های جلوی باریک تر با LEDهای دید در روز، کاپوتی افقی تر با خطوط برجسته و رکاب زیرین روکش کرومی بزرگ تر به کار رفته است.

در نیم رخ رنو داستر بازطراحی شده به لطف شیشه جلوی شیب دار که 100 میلی متر بلندتر است، خط کمر بلندتر و رینگ های 17 اینچی بزرگ تر، ظاهری اسپرت تر ایجاد شده است. در قسمت پشت این شاسی بلند گلگیرهایی پهن، چراغ های عقب مربعی شکل با روشنایی نمادین داچیا و رکاب زیرین روکش کرومی عریض تر تعبیه شده است.

داشبورد کاملا جدید، نمایشگر مرکزی با ارتفاع بیش تر، دریچه های هوای مستطیلی شیک، صندلی های جدید و دسته های صندلی قابل تنظیم نوین برخی تغییرات اعمال شده در کابین این خودرو هستند. رنو ادعا می کند عایق بندی صدای ارتقا یافته به کاهش صدای کابین این خودرو کمک کرده است. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به ورودی بدون سویچ، استارت موتور از راه دور، دکمه استارت موتور، قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان و سیستم کنترل دمای اتوماتیک با کنترل های چرخشی و دوربین چند وجهی اشاره کرد.

 تست جاده ای نسل دوم رنو داستر در برزیل

ایمنی رنو داستر نیز ارتقا یافته است. رنو کیسه هوای قفسه سینه، هشدار نقاط کور و چراغ های جلوی اتوماتیک را برای این خودرو ارائه می دهد.

نسل دوم رنو داستر با پنج گزینه موتور شامل دو بنزینی و سه دیزلی عرضه می شود. موتور 1.6 لیتری SCe 115 نسخه بنزینی پایه این خودرو است. این موتور به گیربکس دستی یا CVT متصل می شود. موتور بنزینی دیگر این خودرو یک نسخه 2.0 لیتری 16V 145 است که تنها با گیربکس اتوماتیک ارائه می شود.

گزینه های موتور دیزلی این خودرو نیز شامل 1.5 لیتری dCi 85، 1.5 لیتری dCi 90 و 1.5 لیتری dCi 110 است. این موتورها به گیربکس دستی متصل می شوند اما یک نسخه EDC دو کلاجه اتوماتیک نیز برای آن ها ارائه می شود.



نظرات