1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی سوبارو WRX STI 2018

معرفی سوبارو WRX STI 2018

7 اردیبهشت 1397
  • 0

محبوبیت بالای سوبارو WRX و همتای STI بزرگ تر آن همچنان ادامه دارد.

علیرغم سن بالای این خودرو، مالکان و خریداران بالقوه آن از این سدان چهار چرخ فعال متمرکز بر راننده سوبارو رضایت دارند و تمایل زیادی به این مدل دارند.

از آنجا که این مدل مبتنی بر ایمپرزا از پلتفرم و بدنه ای جدید بهره می برد، به نظر می رسد خریداران مدل 2019 WRX STI ویژگی ای را در این خودرو خواهند داشت که قبلا تنها در تعداد محدودی از مدل های 2018 آن موجود بود. این ویژگی، قدرت بیش تر است که البته خیلی رقم بالایی نخواهد بود.

 معرفی سوبارو WRX STI 2018

اطلاعاتی که سوبارو در آمریکای شمالی در مورد مدل 2019 این خودرو به موسسه ملی ایمنی جاده ای ایالات متحده ارسال کرده نشان می دهد که موتور توربوشارژ 2.5 لیتری چهار سیلندر باکسر این خودرو افزایش قدرت خواهد داشت. این اطلاعات که 11 آوریل ارسال شده اند نشان می دهند توان این موتور به 310 اسب بخار رسیده که 5 اسب بخار بیش تر از قبل است.

در این صورت توان مدل 2019 STI برابر با مدل لیمیتد STI Type RA است مه روز 2 آوریل به مناسبت سی امین سالگرد تیم موتوراسپرت و عملکرد بالای سوبارو، STI معرفی شده بود. تنها 500 دستگاه Type RA برای مدل 2018 در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

Type RA علاوه بر ویژگی های گرانی همچون سقف فیبر کربنی، کمک فنرهای Bilstein و سیستم کنترل دینامیک خودروی چند حالته اصلاح شده، از اگزوزی با جریان بالا، هواکش های بزرگ تر و ECU تیون شده برای سرعت بالاتر بهره می برد. البته گشتاور این مدل 290 فوت پوند باقی مانده است.

سوبارو فعلا اطلاعاتی در این مورد ارائه نکرده اما باید منتظر خبرهای تازه در این زمینه بود.

 معرفی سوبارو WRX STI 2018

 معرفی سوبارو WRX STI 2018



نظرات