1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نمایش کانسپت سوبارو پیش از نمایشگاه توکیو

نمایش کانسپت سوبارو پیش از نمایشگاه توکیو

10 مهر 1396
  • 1

کانسپت جدید سوبارو که برای حضور در نمایشگاه خودرو توکیو در ماه اکتبر آماده می شود نسل جدید سیستم های رانندگی خودکار را به نمایش می گذارد سوبارو با نمایش کانسپت پرفورمنس VIZIV برای نمایشگاه خودرو توکیو آماده می شود. این خودرو یک سدان اسپرت است که در صدر فعالیت های شرکت برای ماه آینده قرار می گیرد.

نمایش سوبارو کانسپت VIZIV پیش از نمایشگاه توکیو

2 تصویر از کانسپت جدید منتشر شده است که یادآور طراحی ظاهری اخیر سوبارو در مدل های VIZIV-7 (در نمایشگاه لس آنجلس) و Vision GT (برای سری گرن توریزمو) می باشد. با نگاه به بال عقبی، منحنی های چرخ ها و خطوط درها، تصویر دوم ویژگی های اسپرت این مدل را به نمایش می گذارد.

نمایش سوبارو کانسپت VIZIV پیش از نمایشگاه توکیو

احتمال استفاده از یک جفت دوربین برای دید عقب در آینه های بغل وجود دارد. سوبارو وعده می دهد که در کنار اسپرت بودن، تکنولوژی نقشی کلیدی در مدل جدید دارد. در این زمینه می توان به تکنولوژی "پیشرفته" کمک راننده اشاره کرد. سوبارو قصد دارد که قابلیت های رانندگی خودکار را تا سال 2020 با تکنولوژی EyeSight معرفی کند. بنابراین احتمال دارد که کانسپت پرفورمنس VIZIV اولین خودرو با قابلیت های ذکر شده باشد.

این مدل جدید به همراه مدل های ویژه (special edition) WRX و BRZ برای بازار ژاپن معرفی خواهد شد.

نمایش سوبارو کانسپت VIZIV پیش از نمایشگاه توکیو

S208 WRX STI جدید دارای ظاهری تهاجمی تر در بیرون و کابین می باشد که در واقع بر پایه S207 ساخته می شود که قدرت و عملکرد بالاتری دارد، همچنین مرکز گرانش آن پایین تر قرار گرفته و سیستم تعلیق آن نیز بهبود یافته است. 450 دستگاه از آن به وسیله قرعه کشی در بازار ژاپن به فروش گذاشته خواهد شد. در کنار آن مدل ویژه BRZ نیز ارائه می شود. سوبارو در این مدل از تجهیزات STI استفاده می کند، اما STI Sport نسخه سطح بالای این اسپرت دیفرانسیل عقب خواهد بود. همچنین شاهد ظاهر و سیستم تعلیق جدید خواهیم بود، اما قدرت اضافی در کار نیست. 100 دستگاه از آن تولید خواهد شد و مانند S208 WRX STI به وسیله قرعه کشی به فروش می رسد.

برای جزئیات بیشتر درباره سوبارو کانسپت VIZIV باید تا نمایشگاه خودرو توکیو صبر کنیم.

نمایش سوبارو کانسپت VIZIV پیش از نمایشگاه توکیو



نظرات

  • Hfdd Hfdd (10 مهر 1396 ساعت 20:32)

    این سوبارو رو هرکاری کنی همین شکلیه. طرح قدیم و جدید نداره