1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. باز هم انتشار تصاویر جاسوسی از جدیدترین محصول ب ام و M5

باز هم انتشار تصاویر جاسوسی از جدیدترین محصول ب ام و M5

14 تیر 1396
  • 0

علاقمندان دو آتیشه ب ام و M5 به رونمایی رسمی این خودرو نزدیک می شوند. اما تا پیش از آن زمان شاهد انتشار تصاویر و ویدئوهای گوناگونی از این خودرو بوده ایم که عموما به صورت مخفیانه گرفته شده و خودرو را در پوشش استتاری نشان می دهند.

 باز هم انتشار تصاویر جاسوسی از جدیدترین محصول  ب ام و M5

حالا در آستانه رونمایی این محصول تصاویر مخفیانه جدیدی از آن در مسیر نوربورگرینگ نمایش داده شده که باز هم آن را پیچیده در یک پوشش سنگین استتاری نمایش می دهد. این خودرو که در قالب یک سدان است پیش از رونمایی رسمی وارد آخرین مراحل آزمایشش در مسیر نوربورگرینگ شده است. ب ام و اخیرا یک رویداد ویژه را برای رونمایی اختصاصی این محصول در بلژیک تدارک دیده که از آن هم جزئیات زیادی به بیرون درز پیدا کرده است.

برای مثال می دانیم که این خودرو دارای یک موتور4.4 لیتری v8 به توان 600 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتون متر است که در کنار یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک نصب شده سامانه جدید xDrive این خودرو و ساختار دیفرانسیل عقب M5 به آن کمک می کنند تا ظرف مدتی کم تر از 3.5 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به ترمزهای کربن سرامیکی، سامانه اگزوزی ویژه و بسته آیرودینامیک بدنه اشاره کرد.

M5 رسما در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی خواهد شد و سپس تحت مدل 2018 روانه بازار خواهد گردید.



نظرات