1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش یک دستگاه فورد جی تی با قیمت عجیب 2.5 میلیون دلار!

فروش یک دستگاه فورد جی تی با قیمت عجیب 2.5 میلیون دلار!

8 بهمن 1396
  • 0

یک دستگاه فورد جی تی در حراجی برت - جکسون در اسکاتزدیل آریزونا، به قیمت فوق العاده بالای 2.5 میلیون دلار به فروش رسیده است.

 فروش یک دستگاه فورد جی تی با قیمت عجیب 2.5 میلیون دلار!

این ابرخودروی مسابقه ای توسط ران پرت، تاجر اهل آریزونا به خانواده مسابقه ای Evernham اهدا شده بود. تمامی عواید حاصل از این حراج به جامعه اوتیسم کارولینای شمالی اهدا خواهد شد که فعالیت ها، برنامه های آموزش مهارت ها و کارگاه های آموزشی مختلفی را برای جوانان و نوجوانان مبتلا به اوتیسم یا سندروم آسپرگر ارائه می کند.

فورد جی تی فروخته شده در این حراجی به رنگ آبی بوده و خطوط سفید مسابقه ای و کالیپرهای ترمز قرمز دارد. این خودرو همچنین به آپشن رینگ های فیبر کربنی نیز مجهز شده است. علاوه بر این، این خودرو یکی از مدل های کم یاب 2017 فورد جی تی است و با شماره سریال #0023، یکی از نخستین فورد جی تی های خارج شده از خط تولید می باشد.

قیمت پایه فورد جی تی 453 هزار دلار است، ولی قیمت این مورد خاص به علت این که به خیریه اختصاص پیدا کرده بود به این میزان افزایش یافته است. در حال حاضر خرید یک فورد جی تی کاری بسیار سخت است و شاید خریدار این خودرو از خرید خود بسیار هم راضی باشد و دیگر نیازی به صبر کردن زمانی زیاد برای دریافت فورد جی تی خود از کارخانه نخواهد داشت.



نظرات