1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین محصول SCG؛قهرمانی جدید در میان سوپراسپرت‌ها

اولین محصول SCG؛قهرمانی جدید در میان سوپراسپرت‌ها

7 دی 1396
  • 0

در روزهای پایانی ماه گذشته میلادی "اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوز" تصویری از یک خودروی جدید در صفحه فیسبوکش منتشر و قیمتی در حدود 400 هزار دلار، قدرتی نزدیک به 650 اسب بخار و وزن تقریبا 1130 کیلوگرمی را برای آن اعلام کرد. به تازگی این شرکت که به اختصار SCG خوانده می‌شود از محصول جدید خود با نام 004S رونمایی کرده است.

 اولین محصول   SCG؛قهرمانی جدید در میان سوپراسپرت‌ها

طراحی این خودرو در بر گیرنده المان‌های مختلفی از برخی سوپراسپرت‌های معروف مانند فورد جی‌تی و پورشه 918 است. در مجموع 004S از طراحی منسجمی برخوردار است و استفاده از نشانه‌های تند و تیز به آن ظاهری اسپرت و خشن بخشیده است.

 اولین محصول   SCG؛قهرمانی جدید در میان سوپراسپرت‌ها

این خودرو بر خلاف معمول که ظرفیت دو یا چهار سرنشین را دارند، برای سه نفر فضای کافی در نظر گرفته شده است. در این SCG صندلی راننده در جلو و وسط اتاق خودرو قرار دارد و صندلی‌های دیگر در طرفین محل راننده و کمی عقب تر از آن و این به این معنی است که تمام کلید‌های کنترلی خودرو و نشانه‌های و آمپرهای مختلف تنها برای راننده تعبیه شده‌اند و نه هیچ کس دیگری! نکته جالب توجه دیگر در مورد اتاق این خودرو وتجهیزات آن این است که تمام آمپرها و نشانگرهای این خودرو آنالوگ هستند و به غیر از یک دوبین دنده عقب و پایه تعبیه شده برای آیفون سیستم دیجیتالی دیگری به چشم نمی‌خورد.

 اولین محصول   SCG؛قهرمانی جدید در میان سوپراسپرت‌ها

004S به لطف برخورداری از شاسی‌ وبدنه فیبرکربنی وزن بسیار کمی دارد. پیشرانه 5.0 لیتری تویین‌توربو آن تا 8,500 دور در دقیقه مجاز به سرعت گرفتن است و می‌تواند 650 اسب بخار قدرت و 720 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. قدرت تولیدی این پیشرانه به صورت استاندارد از طریق یک جعبه‌دنده شش سرعته دستی به محور عقب منتقل می‌شود. برای مشتریان این خودرو امکان انتخاب آپشن تعویض دنده از پشت فرمان نیز فراهم شده است. به گفته SCG این خودرو یک سوپراسپرت مسابقه‌ای است که مجوزهای لازم برای تردد در خیابان‌های شهر را نیز دارد.



نظرات