1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با لیموزین جدید پوتین در روسیه + عکس

آشنایی با لیموزین جدید پوتین در روسیه + عکس

19 اردیبهشت 1397
  • 0

پوتین برای چهارمین بار بر مسند ریاست جمهوری روسیه تکیه زد و در اولین روز ریاست دوره جدید یک مهمان ویژه داشت. "لیموزین رئیس جمهور"

این خودرو در قالب بخشی از پروژه "کورتج" توسعه یافته و در اولین حرکت خود رئیس‌جمهور جدید روسیه را به قصر بزرگ کرملین انتقال داد. این خودرو تا حدی به مدل رولزروس شبیه است و از یک جلوپنجره بزرگ مستطیلی بهره می‌برد. جلو پنجره از اطراف به چراغ‌های برجسته LED مجهز است و دریچه‌های بزرگ هوا در آن با یک قاب پهن کرومی احاطه شده‌اند.

 آشنایی با لیموزین جدید پوتین در روسیه + عکس

اگر در همین نما نگاهتان را کمی عقب‌تر ببریید، با یک در حجاری شده موتور و جایگاه نصب پرچم روی گلگیر مواجه خواهید شد. آینه و چرخ‌ها در این خودرو نیز با الهام از مدل‌های رولزرویس ساخته شده‌اند.

از ویژگی های این خودرو می‌توان به تریم کرومی و روشن دور پنجره‌ها و یک نوار باریک کرومی در طول و محیط خودرو اشاره کرد. چراغ‌های اضطراری LED و طیف گسترده‌ای از آنتن‌های سقفی برای ارتباطات امنیتی از شگفتی‌های این خودرو به شمار می‌آیند.

 آشنایی با لیموزین جدید پوتین در روسیه + عکس

مشخصات فنی این خودرو هنوز مورد تائید قرار نگرفته‌اند، اما راشا تودی پیشنهاد کرده که خودرو می‌تواند در چند روز آینده در معرض دید عموم قرار بگیرد. با صرف نظر از آنچه که در زیر در کاپوت؛ خودرو را به حرکت درمی‌آورد، عکس‌های گذشته از فضای درونی لوکس با صندلی‌های چرمی، تریم چوبی و برجستگی‌های متالیک خبر می‌دهند. مسافران عقبی روی 4 صندلی روبه‌روی پوتین می‌نشینند و صندلی‌ها توسط کنسول‌های مجزا از هم جدا خواهند شد.

لیموزین ریاست جمهوری تنها یکی از محصولات پروژه کورتیج است و انتظار داریم به زودی سدان‌های مرسوم بیشتر، کراس‌اوورها و حتی مینی‌ون‌های متفاوت را در دیگر ابعاد این پروژه ببینیم.



نظرات