1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورسانگ ؛ نام اولین شاسی ‌بلند فراری خواهد بود

پورسانگ ؛ نام اولین شاسی ‌بلند فراری خواهد بود

24 مهر 1397
  • 0

در حرکتی که به زعم بسیاری از طرفداران ناامیدکننده بود، فراری تأیید کرد اوایل دهه میلادی آینده اولین شاسی‌بلند خود را تولید خواهد کرد.

این خودرو که پورسانگ نام گرفته دارای قوای محرکه هیبریدی خواهد بود. ما همچنین می‌دانیم که پورسانگ خودرویی سریع خواهد بود زیرا هرچه که باشد از زیر دست مهندسان مارانللو بیرون می‌آید؛ اما آیا ظاهر آن‌هم زیبا خواهد بود؟!

 پورسانگ ؛ نام اولین شاسی ‌بلند فراری خواهد بود

این خودروساز تحت‌فشارهای شدیدی برای تولید شاسی‌بلندی جذاب و همگام با استانداردهای فراری است. هنوز مشخص نیست که جهت‌گیری فراری در بحث طراحی پورسانگ چگونه خواهد بود اما اخیراً رندری از این خودرو منتشر شده است.

این تک رندر پورسانگ را از نمای عقب تجسم کرده است. عناصر طراحی واضح فراری در این خودرو به چشم می‌خورد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به چراغ‌های گرد و جا پلاکی اشاره کرد که مشابه فرم ورودی هوای موجود در بخش عقب 488 است.

 پورسانگ ؛ نام اولین شاسی ‌بلند فراری خواهد بود

علاوه بر این عناصر چشم‌گیر، شاسی‌بلند ایتالیایی‌ها دارای اسپویلر روی سقف، آنتن بال کوسه‌ای و… می‌باشد. از دیگر عناصر کلیدی می‌توان به دیفیوزر عقب همرنگ بدنه، چهار خروجی اگزوز و خطوط گیرای روی درب‌ها اشاره کرد.

ما دقیقاً نمی‌دانیم که فراری درباره پورسانگ چه فکر می‌کند اما همه می‌دانیم که به سادگی نمی‌توان از این بازار پر سود رد شد. رقیب اصلی فراری یعنی لامبورگینی نیز با اوروس وارد میدان شده و ظاهر آن دقیقاً همان چیزی است که باید می‌بود. امیدواریم مارانللویی‌ها نیز همانی را تولید کنند که طرفداران انتظار دارند…

 پورسانگ ؛ نام اولین شاسی ‌بلند فراری خواهد بود

منبع پدال


نظرات