1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورشه کیمن GT4 نسخه کلاب اسپرت

پورشه کیمن GT4 نسخه کلاب اسپرت

20 مهر 1394
  • 0

شاخه موتور اسپورت پورشه مسئول توسعه خودروهای شاخه جاده‌ای کمپانی به شکلی تمام و کمال است. 911 GT3 RS و کیمن GT4 از آخرین نمونه‌های این دسته از خودروهای پورشه هستند. ولی در عین حال، موتور اسپورت به سراغ نسخه مسابقه‌ای از این خودروها نیز رفته و یک نسخه «کلاب‌اسپورت» برای کیمن GT4 ارائه کرده است.

این می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کسانی باشد که نسخه جاده‌ای این خودرو، نتوانسته رضایت چندانی برای آنها ایجاد کند؛ البته برای تحقق این رؤیا، مسلماً هزینه بیشتری نیز موردنیاز خواهد بود و همین‌طور، در نهایت یک نسخه از کیمن در اختیار خواهید داشت که تنها می‌توانید در پیست از آن استفاده کنید.

نسخه موتوراسپورت از کیمن شرایط لازم برای سری مسابقات مختلفی در سراسر جهان را دارا خواهد بود؛ از جمله بسیاری از مسابقات در ایالات متحده. شرایط این مدل برای شرکت در کانتیننتال تایر اسپوتس‌کار چلنج، پیرلی GT3 کاپ تروفی و پیرلی ورلد چلنج در حال تأیید است.

برای پیشرانه از یک موتور آشنای ۳/۸ لیتری تخت شش سیلندر با قدرت ۳۸۵ اسب‌بخار استفاده می‌شود؛‌ یعنی همان موتور که با یک موتور جدید توربو در 911 جایگزین خواهد شد. این خودرو به صورت استاندارد از یک گیربکس دو کلاجه PDK استفاده می‌کند و سیستم تعلیق جلوی آن مستقیماً از مدل 911 GT3 کاپ گرفته شده است. تمام ترمزها به صورت دیسک ۳۷۶ میلی‌متری فولادی هستند و GT4 کلاب‌اسپورت با امکاناتی چون چارچوب محافظ انتگرالی، صندلی‌ تک‌نفری مسابقه‌ای و مهاربندی شش نقطه‌ای، به شکلی مؤثر برای مسابقه آماده شده است. این در حالی است که حداکثر وزن این خودرو به میزان ۱۳۰۰ کیلوگرم حفظ شده است.

وقتی کلاب‌اسپورت در ماه نوامبر سال جاری در لس‌آنجلس رونمایی شود، احتمالاً تصاویر و اطلاعات بیشتری در رباطه با جزئیات و قیمت‌گذاری در اختیار قرار خواهد گرفت.

 پورشه کیمن GT4 نسخه کلاب اسپرت

 پورشه کیمن GT4 نسخه کلاب اسپرت

 پورشه کیمن GT4 نسخه کلاب اسپرت

 پورشه کیمن GT4 نسخه کلاب اسپرت

 پورشه کیمن GT4 نسخه کلاب اسپرت

 پورشه کیمن GT4 نسخه کلاب اسپرت

منبع پدال


نظرات