1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی پورشه در ماه ژوئن از رقیب مدل S تسلا

رونمایی پورشه در ماه ژوئن از رقیب مدل S تسلا

5 فروردین 1397
  • 0

مدل تولیدی پورشه Mission E در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

این خودرو که به صورت یک کانسپت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015 رونمایی شده بود اخیرا در حالت نزدیک به تولید در حال تست دیده شده است. اخیرا نیز در نمایشگاه خودروی ژنو 2018، این خودروساز آلمانی یک نسخه کراس اوور احتمالی را معرفی کرد که نشان می دهد سبک های بدنه بیش تری از Mission E در دستور کار قرار دارد.

 رونمایی پورشه در ماه ژوئن از رقیب مدل S تسلا

فعلا طراحی ذهنی این خودرو تنها نما از این رقیب مدل S تسلا است. گمان می رود مدل تولیدی Mission E شباهت زیادی به مدل کانسپت خود داشته باشد چرا که این مدل با واکنش مثبت عموم مردن مواجه شده بود.

این خودرو اولین مدل تمام برقی پورشه خواهد بود و تا قبل از پایان سال آینده وارد نمایندگی های فروش خواهد شد. این خودروساز اعلام کرده که این خودرو قیمتی در حدود 85 هزار دلار خواهد داشت اما هنوز معلوم نیست توان و طیف حرکتی آن چه قدر است. مدل کانسپت این خودرو قدرتی در حدود 600 اسب بخار از موتورهای برقی داشت و از ساختار چهار چرخ فعال و شارژر سریع 800 ولت بهره می برد. طیف حرکتی این خودرو 310 مایل اعلام شده بود که با تمام این ویژگی ها می تواند با مدل S رقابت کند.

پورشه نمونه اولیه ای از Mission E را در نوربورگرینگ تست کرده است بنابراین می دانیم که این خودروساز در مورد عملکرد آن جدی است.



نظرات