1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جدیدترین خودروی عجیب رنو لو رفت

تصاویر جدیدترین خودروی عجیب رنو لو رفت

11 اسفند 1396
  • 0

در روزهای گذشته، یک مدل مفهمومی آینده‌نگرانه از رنو در خیابان‌های بارسلونا در حین تست و ارزیابی زیر نور فلش عکاسان و علاقه‌مندان قرار گرفت. کانسپتی که احتمالا در نمایشگاه خودرویی ژنو به نمایش درخواهد آمد.

این مدل آینده نگرانه دارای چراغ‌های LED شناور است و در مکان جلوپنجره آن می توان یک صفحه نمایش دیجیتال را مشاهده کرد. سقف خودرو با قوس‌ زیاد به سمت سپرها متمایل شده تا خودرو شکل و شمایل عجیب و متناسب با یک کانسپت را پیدا کند.

 تصاویر جدیدترین خودروی عجیب رنو لو رفت

اگر نگاهتان را به سمت پائین خودرو سوق دهید، متوجه درهای شیشه‌ای و چرخ‌های چشم‌گیر متفاوتی خواهید شد که در تغییر نمای خارجی این کانسپت متحرک نقش اساسی بازی کرده‌اند. از طرفی طراحی چرخ‌ها در بدنه خودرو باعث افزایش قابلیت‌‌های آیرودینامیکی این مدل نیز شده‌اند.

با وجود اینکه اطلاعات بسیار کمی از این کانسپت در اختیار کارشناسان قرار دارد، اما احتمال می‌رود این مدل مفهومی رنو یک مدل خودران باشد. در حال حاضر برخی از کمپانی‌های خودروسازی در حال توسعه خودران‌ها هستند.

 تصاویر جدیدترین خودروی عجیب رنو لو رفت

احتمال دارد این کانسپت رنو -بعدها- به عنوان یک تاکسی روباتیک مورد بررسی قرار گیرد. براساس پیش‌فرض‌های این مدل مفهمومی با موتور الکتریکی ارائه خواهد شد و نقش چشمگیری را در کاهش آلایندگی بازی می‌کند.

با تمام این توصیفات انتظار نداریم شاهد یک نسخه تولیدی از این خودروی مفهومی باشیم، اما آینده پر از نسخه‌های تولیدی این خودروها است که سامانه حمل و نقل در جهان را دستخوش تحول می‌کند.



نظرات