1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نیسان شاسی بلندی بر اساس لیف تولید خواهد کرد

نیسان شاسی بلندی بر اساس لیف تولید خواهد کرد

21 شهریور 1396
  • 0

نیسان چند روز قبل از نسل دوم هاچ بک برقی لیف رونمایی کرد.

اکنون این خودروساز ژاپنی در پی توسعه خانواده خودروهای بدون آلایندگی خود است. گمان می رود یک شاسی بلند تمام برقی جدید به خانواده لیف بپیوندد. این شاسی بلند مبتنی بر لیف در نمایشگاه خودروی توکیو به عنوان یک کانسپت رونمایی خواهد شد.

 نیسان شاسی بلندی بر اساس لیف تولید خواهد کرد

نیسان چند ماه قبل از برنامه خود برای معرفی طیف خودروهای تمام برقی مبتنی بر پلتفرم لیف جدید خبر داده بود. این خودروساز در پی توسعه فروش خودروهای برقی خود به 20 درصد تا سال 2020 است. با افزایش تقاضا برای خودروهای شاسی بلندهای، معرفی یک شاسی بلند برقی می تواند تصمیمی منطقی برای این خودروساز باشد.

البته این شاسی بلند برقی جدید در سال 2019 به فروش خواهد رسید. این خودرو کمی بزرگ تر از نیسان قشقایی خواهد بود. به لطف پلتفرم پیشرفته نسل جدید لیف، این شاسی بلند دارای ساختاری سبک و مقاومت ساختاری بیش تر خواهد بود.

گزینه های نیرومحرکه این خودرو شامل باطری های 40 کیلووات ساعت لیف جدید نیز خواهد بود. لیف جدید دارای قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتون متر و طیف حرکتی 400 کیلومتر خواهد بود. یک بسته باطری قدرتمندتر که سال آینده توسط نیسان برای لیف معرفی می شود نیز در این شاسی بلند جدید عرضه خواهد شد. تجهیزاتی همچون تکنولوژی خودران ProPilot، e-Pedal و تمام ویژگی های رفاهی دیگر نیز بخشی از لیست تجهیزات جدید این شاسی بلند جدید خواهند بود.

شاسی بلند برقی جدید نیسان با مدل هایی همچون فولکس واگن .D. Crozz، اشکودا ویژن E، جگوار I-Pace و مدل 3 تسلا رقابت می کند. نیسان هم چنین تصمیم دارد پس از این شاسی بلند یک سالون برقی را معرفی کند.

 نیسان شاسی بلندی بر اساس لیف تولید خواهد کرد



نظرات