1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. متوقف شدن خطوط تولید نیسان در ژاپن!

متوقف شدن خطوط تولید نیسان در ژاپن!

2 آبان 1396
  • 1

خطوط تولید خودروهای نیسان در ژاپن به دلیل مشکل و نقص در بخش کنترل کیفیت محصولات این شرکت به طور موقت متوقف شده است.

 متوقف شدن خطوط تولید نیسان در ژاپن!

، شرکت خودروسازی نیسان ژاپن اعلام کرد که خطوط تولید خودروهای نیسان تحت تاثیر مشکلات به وجود آمده در بخش کنترل کیفیت شش کارخانه این شرکت در ژاپن و سپس توقف شماره گذاری این محصولات، به مدت محدودی متوقف خواهد شد.

پس از آنکه وزارت راه وشهرسازی ژاپن به مشکل به وجود آمده در قسمت کنترل کیفیت خطوط تولید محصولات این خودروساز ژاپنی پی برد، اقدام به تعلیق و توقف شماره گزاری خودروهای تولید شده در کارخانه های نیسان در این کشور کرد.

هیروتوسایکاوا - مدیر اجرایی شرکت خودروسازی نیسان - در این باره اظهار کرد که پس از گزارش شرکت بازرسی و ایمنی ژاپن در خصوص عدم احراز صلاحیت تکنسین‌های شرکت نیسان در بخش کنترل کیفیت، خطوط تولید محصولات این شرکت در شش کارخانه‌ نیسان که در شهرهای اوپاما، توچیگی و کیوشو مستقر هستند، به مدت دو هفته فعالیت خود را به حالت تعلیق درخواهند آورد.

وی در ادامه افزود که فعالیت خطوط تولید شرکت نیسان ژاپن تا زمانی که مشکلات بوجود آمده مرتفع شود در حالت تعلیق باقی خواهد ماند.

شرکت نیسان اعلام کرده است که تمام خودروهایی که شماره‌گذاری نشده اند را از طریق شبکه‌ توزیع‌کنندگان رسمی خود فراخوان کرده است تا مجددا تحت بررسی کیفی قرار بگیرند. به گفته این شرکت، حدود ۳۴ هزار دستگاه خودرو توسط خطوط تولید این شرکت در کارخانه های مذکور روانه بازار شده است. همچنین شرکت ژاپنی نیسان اعلام کرده است خودروهایی را که موفق به شماره‌گذاری شده‌اند نیز به درخواست مالکان و صاحبان این خودروها مورد ارزیابی فنی مجدد قرار خواهند گرفت.

نیسان در بیانیه‌ و اطلاعیه خود این چنین می گوید:" متخصصان ما در تلاش هستند تا مشکل مذکور را بیابند و به منظور حل آن تدابیری را اتخاذ کنند تا ما بتوانیم از وقوع مجدد چنین مشکلاتی و در کارخانه های سراسر جهان جلوگیری بعمل بیاوریم".

منبع ایسنا


نظرات

  • امیر امیر (2 آبان 1396 ساعت 18:32)

    اگه ایران بود برای جبرانش خودروهاشون را گرون میکردن و باز هم گرون میکردن !!!