1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پیروزی نیسان در 5 کلاس خودرویی

پیروزی نیسان در 5 کلاس خودرویی

7 تیر 1396
  • 0

برند نیسان در سال 2016 در ایالات‌متحده بیشترین رشد فروش را در میان برندهای خودرو داشته است. بخشی از این رشد، به خاطر خودروهایی بود که جایزه رضایت‌مندی مالکان خودرو VSA را دریافت کردند.

⦁ مدل پرفروش روگ (‌ایکس‌تریل) برای دومین بار متوالی بهترین خودرو در کلاس SUVهای متوسط شناخته شد
⦁ نیسان مورانو به مدت 3 سال متوالی بهترین خودرو در کلاس SUVهای متوسط لوکس شناخته شد
⦁ پیروزی نیسان ماکسیما نیز تکرار و این خودرو برنده جایزه بهترین سدان متوسط لوکس در کلاس خودش شد
⦁ نیسان تیتان بهترین خودرو در کلاس پیکاپ‌های سبک و نیسان ورسا بهترین خودرو در کلاس خودروهای اقتصادی به عنوان رقبای برتر در ارزیابی منحصربه‌فرد رضایت‌مندی مالکان از 49 ویژگی در خودروها که توسط موسسه AutoPacific انجام شد، به فهرست اضافه شدند.

نیسان اعلام کرد که روگ (ایکس‌تریل)، ماکسیما، مورانو، تیتان و ورسا در بیست‌ویکمین ارزیابی سالیانه جوایز رضایت‌مندی مالکان خودروها که توسط موسسه AutoPacific انجام می‌شود، خودروهای برتر در کلاس خودشان لقب گرفتند. در این ارزیابی بیش از 54 هزار مالک خودرو و پیکاپ‌ سَبُک جدید مدل‌های 2016 و 2017 شرکت داشتند. پیروزی نیسان در 5 کلاس خودرویی بیش از هر خودروساز دیگری بود.

مورانو برای سومین سال متوالی در کلاس خود پیروز شد و روگ و ماکسیما دوبار پشت ‌سر هم جایزه دریافت کردند. تیتان و ورسا برای اولین بار برنده شدند.

جایزه VSA تنها براساس نظرات مالکان تعیین می‌شود. در این جایزه به جای بررسی مشکلات و نقص‌های خودروها، میزان رضایت مالکان از 49 ویژگی در خودروهایشان سنجیده می‌شود. جورج پترسون، رئیس موسسه AutoPacific گفت:

«در ارزیابی VSA در گام اول خودروها به طور کلی ارزیابی شده و تجربیات مالکان از کیفیت و ایمنی خودروهایشان سنجیده می‌شود. اما این ارزیابی در اعماق تجربه مالکیت خودرو نیز کاوش می‌کند.»

برند نیسان در سال 2016 در ایالات‌متحده بیشترین رشد فروش را در میان برندهای خودرو داشته است. بخشی از این رشد، به خاطر خودروهایی بود که جایزه رضایت‌مندی مالکان خودرو VSA را دریافت کردند. به عنوان مثال فروش روگ (ایکس‌تریل) در سال 2016 تا 14.9 درصد افزایش یافت و در 5 ماهه اول سال 2017 حدود 34.9 درصد افزایش یافته است. در همین دوره فروش نیسان تیتان حدود 289.5 درصد افزایش یافته است.

پیروزی نیسان در 5 کلاس خودرویی

اسکات شرلی معاون بازاریابی نیسان در آمریکای شمالی گفت:

«نیسان روگ، ماکسیما و مورانو ثابت کرده‌اند که در کلاس خودشان واقعا خودروهای منحصربه‌فردی هستند. هر سه خودرو در سال‌های اخیر کاملا از نو طراحی شده‌اند. ما خوشحالیم که مالکان ورسا و تیتان جدید در ارزیابی VSA مهر تاییدی بر این خودروها زدند. موفقیت نیسان در 5 کلاس متفاوت، نشان می‌دهد که این شرکت در کلاس‌ها و قیمت‌های مختلف، می‌تواند خودروهای مطلوبی تولید کند.»

درباره خودروهای نیسان که در ارزیابی رضایت‌مندی مالکان سال 2017 برنده جایزه شدند

نیسان روگ (ایکس‌تریل) از زمان معرفی نسل دوم آن در سال 2014 با طراحی کاملا جدید سه سال متوالی رشد فروش را تجربه کرده است. این خودرو در سال 2017 نیز با ظاهر جدید، کارایی بهتر و مجموعه گسترده‌تری از فناوری‌های سپر ایمنی نیسان، دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. اکنون روگ پرفروش‌ترین خودروی نیسان است. ماکسیما به عنوان پرچم‌دار سدان‌های محبوب نیسان، استاندارد جدیدی در طراحی ظاهری، عملکرد و فناوری رقم می‌زند. نیسان ماکسیما 2017 که هشتمین نسل این خودرو است جایگاه این مدل به عنوان یک خودروی چهاردر اسپرت را به بالاترین سطح ممکن می‌ر‌ساند.

مورانو که موفق به دریافت جایزه شده است با جلوپنجره Vشکل، چراغ‌های شبیه بومرنگ، طراحی شناور سقف و بدنه آیرودینامیک، مسیر طراحی پیشرفته نیسان را تعیین می‌کند. داخل کابین مورانو ویژگی‌هایی نظیر صفحه پشت آمپر با کیفیت بالا و ارتفاع پایین‌تر، کنسول وسط عریض، صندلی‌های پیشرفته با فناوری گرانش صفر و محیطی دلباز که توسط پنجره‌های بزرگ و سقف بزرگ مونروف پانورامیک برقی ایجاد شده است، حس جذاب نشستن در یک کابین لوکس را القا می‌کند.

نیسان ورسا سدان مدل 2017 ارزش بالا در برابر رقم پرداختی، جاداری استثنایی و فناوری یک خودروی متوسط را با قیمتی کمتر از یک خودروی متوسط ارائه می‌دهد. موتور استاندارد 4 سیلندر 1.6 لیتری ورسای سدان 109 اسب‌بخار قدرت دارد و مصرف سوخت آن با گیربکس ضریب پیوسته در شهر، اتوبان و سیکل ترکیبی به ترتیب 7.59، 6.03 و 6.92 لیتر در 100 کیلومتر است. مدل هاچبک ورسا نوت نیز ارائه می‌شود.

نیسان تیتان 2017 با ظرفیت حمل بار نیم تن از موتور جدید V8 Endurance نیسان با حجم 5.6 لیتر و 390 اسب نیرو می‌گیرد. نیسان تیتان ابتدا با اتاق جادار دوکابین و به صورت دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل عرضه شد و در ماه نوامبر یک مدل جدید تک‌کابین به طیف مدل‌های تیتان اضافه شد. این ماه مدل جدید تیتان King Cab در نمایندگی‌های نیسان در سرتاسر ایالات‌متحده ارائه خواهد شد. تیتان مدل XD نیز ارائه خواهد شد.



نظرات