1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نیسان پاترول 2018 مجهز شده به یک تکنولوژی جدید

نیسان پاترول 2018 مجهز شده به یک تکنولوژی جدید

16 آبان 1396
  • 0

نیسان پاترول مدل 2018 به روز شده این هفته وارد بازار استرالیا شده و این خودروساز تجهیز آن به تکنولوژی آینه دید پشت دیجیتال جدید را تایید کرده است.

این سیستم که آینه دید پشت هوشمند (I-RVM) نامیده می شود به راننده اجازه می دهد تا فراتر از صندلی های ردیف دوم و سوم، محیط اطراف را ببیند که همین امر به بهبود دید راننده کمک می کند.

 نیسان پاترول 2018 به یک تکنولوژی جدید آینه ها مجهز شده

این سیستم دارای یک مانیتور LCD است که در آینه دید پشت تعبیه شده که خود نیز به دوربین دید پشت متصل است تا دیدی بدون محدودیت ایجاد کند.

این تکنولوژی قابلیت خاموش یا روشن شدن با یک دکمه در زیر آینه را دارد.

Rebecca Williams، مدیر کل برند و ارتباطات نیسان در استرالیا اظهار داشت: "ایمنی یکی از فاکتورهای اصلی در هنگام خرید است و نیسان نیز در این زمینه پیشرفت کرده است."

وی افزود: "کاری که آینه دید پشت هوشمند انجام می دهد، پیش برد این هوشیاری به سطحی جدید است. اگر ردیف دوم صندلی ها پر از سرنشین باشد یا حتی خودرو تا سقف پر شده باشد، راننده همچنان می تواند دیدی عالی از پشت خودرو داشته باشد. بی شک این امر موجب آرامش خاطر راننده می شود. آینه دید پشت هوشمند به صورت استاندارد در نسخه ممتاز پاترول Ti-L ارائه می شود که 88990 دلار قیمت دارد و از تکنولوژی های کمک راننده ای همچون کمک نقاط کور، هشدار برخورد از جلوی هوشمند، هشدار تغییر مسیر، و کمک مسیر به همراه سیستم دوربین 360 درجه بهره می برد. از دیگر ویژگی ها در این نسخه ممتاز می توان به کروز کنترل انطباقی و کمک پارک هوشمند اشاره کرد.

 نیسان پاترول 2018 به یک تکنولوژی جدید آینه ها مجهز شده

تغییرات طراحی در طیف به روز شده این خودرو شامل سپر جلوی اصلاح شده و جلوپنجره نوین، قاب چراغ های مه شکن جدید و رینگ های آلیاژی 18 اینچی بازطراحی شده است. در کابین این خودرو سیستم سرگرمی 8 اینچی بصری تر، دو پورت یو اس بی مازاد در پشت کنسول وسط برای صندلی ردیف دوم تعبیه شده در حالی که نسخه ممتاز Ti-L آن دارای سیستم سرگرمی عقب دو نمایشگر بزرگ 8 اینچی است.

تمام نسخه های این خودرو به موتور آشنای 5.6 لیتری V8 با قدرت 298 کیلووات و گشتاور 560 نیوتون متر مجهز می شوند که نیروی آن از طریق گیربکس اتوماتیک هفت سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود.



نظرات