1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نیسان سنترا با قوای نیسمو

نیسان سنترا با قوای نیسمو

11 فروردین 1393
  • 2

نیسمو در واقع بخش اسپرت نیسان است که خودروهای تقویت شده تحت نظر این کمپانی را تولید می‌کند . این دقیقاً همان راهیست که ب ام و با M پاور و بنز با AMG طی می‌کند . بنابراین باید از خودروهای با نشان نیسمو ، انتظار عملکردی بالاتر از انواع استاندارد را داشته باشیم .


نیسان سنترا با قوای نیسمو P1


نیسان سنترا نیسمو مدل 2014 با این فلسفه معرفی شده است . یک سدان کوچک و سبک و نوآورانه که تعادلی برجسته بین کارایی و توانایی ایجاد کرده است . در سنترای نیسمو ، چراغ‌های LED ، سپر با شکاف‌های عمیق و چراغ‌های روزتاب ، و اسپویلر عریض جلو در کنار چرخ‌های 19 اینچی آلیاژی و چراغ مه شکن سفارشی عقب ، جلب توجه می‌کنند .

در داخل کابین با صندلی‌های مسابقه‌ای ریکارو ، روکش‌های چرم سیاه و سفید و آلکانترای سوراخ دار، و نشان‌های NISMO در جای جای خودرو مواجه خواهید شد .

بیایید به قسمت جالب‌تر ماجرا نگاه کنیم ، موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری DOHC با 16 سوپاپ می‌تواند 240 اسب بخار نیرو و 240 پوند فوت گشتاور تولید نماید . این یعنی افزایش 110 اسبی قدرت نسبت به نمونه استاندارد سنترا . این توان از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود .

هنوز توانایی‌های فنی این سدان اسپرت توسط نیسان اعلام نشده‌اند ، اما با وجود قیمت 15 هزار دلاری یک سنترای استاندارد ، می توان یک قیمت جذاب برای یک سدان ورزشی را نیز به انتشار نشست.

منبع NissanUsa


نظرات

  • سسسسحر سسسسحر (20 دی 1393 ساعت 01:00)

    خدایش دمشون گم !!!
    شرکت نیسان خوشگل تیونینگش کرده !!!

  •  (16 فروردین 1393 ساعت 09:07)

    اره این ماشینم بیارین تو ایران به قیمت 5 برابرش بفروشین دو دو تا 120 تا