1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. استقبال قابل توجه از شاسی بلند برقی Nio

استقبال قابل توجه از شاسی بلند برقی Nio

28 مهر 1397
  • 0

خودروساز برقی چینی، Nio در بازار بومی خود در حال محبوب شدن است.

این خودروساز که از 12 سپتامبر شهرت عمومی یافته در تلاش است تا قبل از پایان سال 2018 بیش از 10 هزار دستگاه از شاسی بلند تمام برقی ES8 خود را بفروشد. این خودروساز در سه ماهه سوم سال جاری 3268 دستگاه از این شاسی بلند هفت سرنشین را تحویل داده و از پیش بینی خود برای فروش 2900 تا سه هزار دستگاه خودرو فراتر رفته است. این خودروساز اعلام کرد تنها در سپتامبر 2018 تعداد 1766 دستگاه از ES8 را به فروش رسانده است.

 استقبال قابل توجه از شاسی بلند برقی Nio

Nio در سه ماهه سوم امسال تلاش زیادی کرده اما برای سه ماهه چهارم، انتظارات خود را کاهش می دهد. این خودروساز پیش بینی می کند تحویل این خودرو در سه ماهه پایانی سال 2018 کم تر باشد چرا که در حال انجام اقدامات تعمیراتی در یک کارخانه تولیدی است. تعطیلات روز ملی چین که در هفت روز ابتدایی ماه اکتبر قرار دارد نیز می تواند منجر به کاهش فروش در این سه ماهه شود.

موسس و مدیرعامل Nio، William Li طی بیانیه ای اظهار داشت: "افزایش تحویل ماهانه ما از 381 دستگاه در ماه جولای به 1766 دستگاه در ماه سپتامبر نشان دهنده افزایش تولید مداوم، تقاضای بالای مشتریان و پذیرش NIO به عنوان برندی ممتاز است."

 استقبال قابل توجه از شاسی بلند برقی Nio

مدیر ارشد مالی Nio، Louis Hsieh نیز اظهار داشت: "در حالی که تحول تولید برنامه ریزی شده می تواند تحویل خودروهای ما در ماه اکتبر را کاهش دهد، راه را برای شتاب در افزایش تولید در آینده باز می کند و ما برای رسیدن به هدف خود برای فروش 10 هزار دستگاه ES8 در نیمه دوم سال 2018 تلاش می کنیم."

ES8 دارای دو موتور برقی و توان کلی 644 اسب بخار و گشتاور 620 فوت پوند است. یک بسته باطری 70 کیلووات ساعت در این خودرو طیف حرکتی در حدود 354 کیلومتر را فراهم می سازد. قیمت این خودرو از 69790 دلار شروع می شود.

 استقبال قابل توجه از شاسی بلند برقی Nio



نظرات