1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جدیدی از آخرین مدل رنو مگان RS منتشر شد

تصاویر جدیدی از آخرین مدل رنو مگان RS منتشر شد

2 بهمن 1396
  • 1

شرکت رنو از خبرنگارانی از سراسر جهان اخیرا برای تست رانندگی با نسل جدید رنو مگان آر اس دعوت کرده بود.

این بدین معنی است که نخستین نقد و بررسی های این خودرو به زودی منتشر خواهند شد، ولی قبل از این، کمپانی تصمیم گرفته تا یک گالری تصویری بزرگ از این خودرو را با پس زمینه های مختلف منتشر کند.

 تصاویر جدیدی از آخرین مدل رنو مگان RS منتشر شد

این خودرو که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 رونمایی شد، با دو تنظیم شاسی قابل سفارش است، یک تنظیم سیستم تعلیق تیز با فرمان چهار چرخ، و دیگر قابلیت های جذابی که از شاخه مسابقه ای کمپانی و با کمک نیکو هولکنبرگ، راننده فرمول یک رنو به این خودرو راه یافته اند.

هولکنبرگ در این باره می گوید: "پس از درگیر بودن در پروسه طراحی و توسعه خودرو در طول سال 2017، من از این که به عنوان سفیر رنو مگان آر اس جدید انتخاب شده ام بسیار خرسند هستم. من فرصت این را داشتم که با این خودرو در پیست های مختلفی مانند موناکو، مونتلری و اسپا-فرانکوشامپ رانندگی کنم و مصرف سوخت فوق العاده پایین و جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در آن واقعا من را شگفت زده کرد."

صفر تا صد این هاچ بک قوی فرانسوی 5.8 ثانیه زمان می رد و نیروی آن از یک موتور 1.8 لیتری توربو 4 سیلندر، با 276 اسب بخار نیرو و 390 نیوتن متر گشتاور تامین می شود. این اعداد شاید در مقایسه با مدل هایی مثل فورد فوکوس آر اس، آئودی RS3 اسپرت بک، یا مرسدس آ ام گ A45 خیلی زیاد نباشد، ولی برای یک خودروی دیفرانسیل جلو، کاملا راضی کننده هستند.

همچنین، یک نسخه قدرتمندتر به نام مگان آر اس تروفی نیست به زودی قرار است با 296 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور رونمایی شود و این یکی قرار است رکورد یک دور کامل نوربورگ رینگ هوندا سیویک تیپ آر برای مدل های دیفرانسیل جلو را قطعا به چالش خواهد کشید.

 تصاویر جدیدی از آخرین مدل رنو مگان RS منتشر شد

 تصاویر جدیدی از آخرین مدل رنو مگان RS منتشر شد

 تصاویر جدیدی از آخرین مدل رنو مگان RS منتشر شد



نظرات

  • فرزاد فرزاد (2 بهمن 1396 ساعت 18:48)

    آقای سیف گفت؛ کسانیکه در بازار ارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند در نهایت ضرر خواهند کرد، ما راضی به ضرر کسی نیستم ولی واقعی شدن نرخ ارز در کشور، همراه با کاهش تعرفه ظالمانه واردات تنها راه رسیدن جوانان ایران به یکی از آرزوهای خود یعنی خرید خودروی دوران جوانیست، به امید آن روز.