1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی نسخه جدید تویوتا RAV4 در نمایشگاه نیویورک

معرفی نسخه جدید تویوتا RAV4 در نمایشگاه نیویورک

3 فروردین 1397
  • 0

کمپانی خودروسازی تویوتا برای حضور در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، نسخه جدید تویوتا RAV4 را آماده کرده است.

در ماه جاری، نمایشگاه ژنو با تمام اتفاقات بزرگش به پایان رسید و از همین حالا، شرکت‌های بزرگ خودروسازی برای حضور در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا آماده می‌شوند. یکی از این شرکت‌های بزرگ می‌تواند کمپانی خودروسازی تویوتا باشد که برای تایید حضور خود در این نمایشگاه، یک تصویر پیش نمایش ارائه کرده و تصمیم دارد تا نسخه جدید "تویوتا RAV4" را با تغییرات اساسی و استایل حجیم‌تر معرفی کند.

 معرفی نسخه جدید تویوتا RAV4 در نمایشگاه نیویورک

تویوتا RAV4 یک مهره اساسی برای شرکت سازنده خواهد بود، زیرا این خودروی شاسی بلند تنها در ماه گذشته، موفق به فروش بیش از 30 هزار خودرو در بازار آمریکا شده است، این موضوع در حالی خواهد بود که خودروی پرفروش تویوتا کرولا در ماه گذشته، تنها فروش 25 هزار دستگاهی تجربه کرده است و بعد از آن می‌توان به دو خودروی "تویوتا هایلندر" و "تویوتا تاکوما" اشاره داشت که برای هر کدام، آمار فروش 16 هزار دستگاهی اعلام شده است. پس خودروی شاسی بلند تویوتا RAV4 استحقاق این را خواهد داشت که از توجه ویژه تویوتا بهره مند شده و یک نسخه جدید با تغییرات اساسی دریافت کند.

 معرفی نسخه جدید تویوتا RAV4 در نمایشگاه نیویورک

باتوجه به ادعای منابع خبری و همچنین تصاویر جاسوسی این خودرو که در رسانه‌های مختلف منتشر شده است، می‌توان به این موضوع اشاره داشت که شرکت خودروسازی تویوتا برای طراحی و ساخت نسخه‌های جدید تویوتا RAV4، از طراحی کانسپت "تویوتا FT-AC" الگوبرداری کرده است. در همین رابطه یک تصویر گرافیکی آماده شده و در رسانه‌ها منتشر شده است که یک نگاه اولیه از چهره احتمالی تویوتا RAV4 جدید به نمایش گذاشته است.

همانطور که انتظار می‌رفت، هیچگونه اطلاعاتی دقیقی در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل ارائه نشده است، اما این خودرو در تاریخ 28 مارس سال جاری به طور رسمی رونمایی شده و اطلاعات فنی آن در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت که به محض رونمایی رسمی، جزییات آن را به اطلاع علاقه مندان به خودرو خواهیم رساند.



نظرات