1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی آفرودرهای جدید تویوتا +عکس

معرفی آفرودرهای جدید تویوتا +عکس

27 بهمن 1396
  • 0

تویوتا در نمایشگاه خودرویی شیکاگوی 2018 از محصولات TRD Pro خود رونمایی کرد تا مدل‌های پیشرفته‌تری را به محصولات آفرودری‌اش بیفزاید. تاکوما، توندرا و 4رانر از محصولات آفرودری تیون شده TRD Pro دراین نمایشگاه هستند.

 معرفی آفرودرهای جدید تویوتا +عکس

Pro جدید که در اصل محصول جدید کمپانی TRD یا برند تیونینگ و توسعه دهنده تویوتا و لکسوس محسوب می‌شوند و از سیستم‌های پیشرفته‌ای برای رانندگی در کوه، دشت و برف برخوردارند. خودرو‌های جدید تویوتا در رنگ‌های مشکی متالیک با نام "نیمه شب"، سفید و آبی ارائه خواهد شد.

 معرفی آفرودرهای جدید تویوتا +عکس

ارتفاع در این خودروها افزایش یافته و تمامی آنها به سینی آفرود مجهز شده‌اند. چرخ‌های غول‌پیکر توان حرکتی بیشتر در بیراه‌ها را نشان می‌دهد و ظاهر خودرو خشن و محکم نشان می‌دهد. چرخ‌های خودرو در نسخه 16 اینچی ارائه شده‌اند که احتمالا با درخواست مشتریان می‌توان ارتفاع آن را افزایش داد.

تویوتا اعلام کرده خودروهای تاکوما، توندرا و 4رانر جدید علاوه بر قدرت و توانایی، تجربه بی‌نظیر رانندگی در بیراه‌ها را برای رانندگان فراهم می آورند. این تجربه خوب رانندگی و هندلینگ با سامانه پیشرفته تعلیق شکل می‌گیرد. فنرها ارتفاع سواری جلو را به اندازه ۲.۵ سانتی‌متر افزایش می‌دهند و یک میله موج‌گیر بزرگ‌تر در جلو برای فرمان‌پذیری بهتر وجود دارد.

ترکیب رنگ مشکی در این خودروها حرف اول را می‌زند. ژاپنی‌ها برای خشن‌تر شدن خودروها معمولا از کاربرد رنگ مشکی بهره می‌برند. کروم مشکی رنگ دور اگزوز و قاب سیاه دور چراغ‌ها از این استراتژی اخذ شده‌اند.

 معرفی آفرودرهای جدید تویوتا +عکس

تاکوما یک پیک‌آپ بزرگ است و به همین دلیل تویوتا یک توندرای آفرودی را در شیکاگو به نمایش درآورده تا همه فن حریف ظاهر شد. تفاوت این خودرو با نسخه‌های غیر آفرودی افزایش 3.5 سانتی ارتفاع خودرو محسوب می شود.

4 رانرها نیز که شاسی مشابه پیک‌آپ‌های معرفی شده دارند افزایش ارتفاع را تجربه کرده و به سلامانه‌های تعلیق پیشرفته‌تر مجهزند. این خودروها رینگ‌های 17 اینچی و تزئینات سیاه دارند و فضای خوبی را برای حمل تجهیزات زیاد ارائه خواهند کرد.



نظرات