1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اطلاعاتی جدید از جانشین لامبورگینی اونتادور

اطلاعاتی جدید از جانشین لامبورگینی اونتادور

12 آبان 1396
  • 0

اونتادور لامبورگینی با معرفی مدل S 544 کیلوواتی به کامل ترین و بهترین پتانسیل خود خواهد رسید اما به گفته Federico Foschini، مدیر ارشد تجاری این برند، مدل های بیش تری از این خودروی اسپرت در راه است.

به گزارش خبرخودرو ، وی هم چنین اعلام کرده که اخبار منتشر شده در مورد آن که جایگزین اونتادور، توربو یا هیبریدی V12 با قدرت 1000 اسب بخار خواهد بود صحت ندارد چرا که این خودروساز همچنان بر موتورهای دمش طبیعی خود متکی خواهد بود.

 اطلاعاتی جدید از جانشین لامبورگینی اونتادور

Foschini در مورد خودرویی که اولین بار در سال 2013 معرفی شده و بی شک به زودی جایگزین خواهد شد اظهار داشت: "اونتادور یک نماد است و من عاشق آن هستم. این خودرو همچنان در هر سال من را غافلگیر می کند چرا که پلتفرمی است که هنوز قابلیت های بسیاری برای ما ایجاد می کند."

وی افزود: "صادقانه بگویم، من نمی خواهم اونتادور بمیرد. من عاشق آن هستم. دیر یا زود زمان زمان آن می رسد و هنوز غافلگیری های زیادی به واسطه اونتادور باقی مانده است. اما نمی توان بیش از این توضیح بدهم."

Foschini چندین بار در سال های قبل گفته بود که باید خودروهای این برند توربو شوند تا در رقابت با فراری و دیگر برندها باقی بمانند و جالب است که بدانید وی و همکارانش پس از آن که هوراکان Performante رکورد نوربورگرینگ را شکسته و رقیب توربوشارژ خود را شکست داده است چه قدر راضی بودند.

 اطلاعاتی جدید از جانشین لامبورگینی اونتادور

Foschini در این مورد گفت: "در دنیایی که همه استفاده از توربو را به دلیل آن که آسان ترین راه برای افزایش قدرت و کاهش صدا است انتخاب می کنند، ما سخت روی موتورهای دمش طبیعی کار کرده ایم."

وی افزود: "موفقیت Performante در نوربورگرینگ به ما ثابت کرد که عملکرد تنها داشتن بیش تری اسب بخار نیست چرا که ما همچنان بهترین شتاب رادر مدت 2.9 ثانیه داریم و در نوربورگرینگ بهترین هستیم. در واقع ایرودینامیک، کنترل رانندگی، دینامیک فرمان و وزن کم خودرو عوامل مهم تری هستند."

به همین دلیل، حداقل در آینده نزدیک، خودروهای سوپر اسپرت این برند از جمله جایگزین اونتادور همچنان دمش طبیعی خواهند بود.



نظرات