1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. درز اطلاعاتی جدید از ویژگی های فیس لیفت هیوندای Creta

درز اطلاعاتی جدید از ویژگی های فیس لیفت هیوندای Creta

28 اردیبهشت 1397
  • 0

عرضه فیس لیفت هیوندای Creta جدید نزدیک است و مثل همیشه لیست ویژگی های این خودرو در اینترنت منتشر شده است.

تمام ویژگی های هیوندای Creta کنونی در این مدل حفظ شده و البته ویژگی های جدیدی نیز برای آن تعبیه شده است تا این محصول پرفروش جذاب تر شود.

 درز اطلاعاتی جدید از ویژگی های فیس لیفت هیوندای Creta

Creta همچنان با موتور 1.6 لیتری بنزینی، 1.4 لیتری دیزلی و 1.6 لیتری دیزلی عرضه می شود در حالی که آپشن اتوماتیک تنها برای موتورهای 1.6 لیتری آن موجود است. در حالی که موتور بنزینی برای مدل پایه E عرضه می شود، موتور دیزلی آن برای مدل های E+، S، SX، SX+ و SX (O) موجود است. هیچ گزینه بنزینی برای نسخه S عرضه نمی شود در حالی که نسخه بنزینی دستی تنها برای مدل SX+ موجود است. موتور 1.4 لیتری دیزلی با گیربکس دستی در نسخه های E+ و S عرضه می شود در حالی که نیرومحرکه دیزلی اتوماتیک برای مدل های S و SX موجود است.

 درز اطلاعاتی جدید از ویژگی های فیس لیفت هیوندای Creta

علاوه بر تغییرات ظاهری روی بدنه این خودرو، کابین آن نیز اصلاحی کلی خواهد داشت. تودوزی مشکی و بژ در این خودرو ادامه دارد و دارای عناصری از ورنا خواهد بود. به عنوان مثال، نمایشگر لمسی این خودرو از سدان ورنا گرفته می شود تا با شمارشگرهای جدید خود جایگزین نسخه قدیمی این مدل شود. نسخه های ممتاز این خودرو به روکش چرمی، سانروف برقی، صندلی راننده برقی، سویچ هوشمند و شارژ بی سیم مجهز می شوند.

این خودرو هم چنین دارای شش کیسه هوا، برنامه ثبات برای سیستم های اتوماتیک و سنسورهای پارک با دوربین است. مدل های ممتاز این خودرو به رینگ های آلیاژی برش الماسی 17 اینچی و ترکیب سقف نارنجی با بدنه نارنجی و سفید نیز مجهز می شوند.

با توجه به این که به روز رسانی Creta در نیمه دوره تولید آن است گمان نمی رود قیمت مدل جدیدش تغییر زیادی داشته باشد.



نظرات