1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شورولت کروز و هدف‌گیری مشتریان جوان‌تر

شورولت کروز و هدف‌گیری مشتریان جوان‌تر

6 مرداد 1395
  • 1

نسل جدید شورولت کروز با طراحی شرقی‌تر، مشتریان جوان‌تر را هدف قرار داده است. این خودرو بخشی از برنامه شورولت برای پنج مدل جدید این شرکت است که تا نیمه دوم سال به‌روزرسانی می‌شوند. از جمله این پنج خودرو، مالیبوی XL ویژه بازار چین است.

کروز با تغییراتی جزئی نسبت به مدل‌های آمریکای شمالی در بازار چین نیز تولید و عرضه می‌شود. این سدان جمع و جور در هفت سطح‌تریم مختلف با قیمت‌هایی از 109 هزار تا 169 هزار یوآن به فروش می‌رسد. با تبدیل این نرخ به قیمت‌های 16 تا 25 هزار دلاری می‌رسیم.

طراحی کروز متفاوت با برادران دیگر خود یعنی ایمپالا و مالیبو به نظر می‌رسد و با وجود چراغ‌های کشیده و چرخ‌های 18 اینچی، شکاف بزرگ هواکش جلو و اسپویلر عقب، نمایی اسپرت یافته است. معماری جدید این خودرو نیز منجر به کاهش وزن 113 کیلوگرمی آن شده است. شاسی این خودرو کاملاً برای رانندگی فعال و دینامیک توسعه یافته است. در همه مدل‌های کروز، سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش و فرمان برقی منظور شده‌اند.

شورولت کروز 2017 با تجهیزاتی چون ورود بدون کلید، استارت فشاری، صندلی‌های جلوی گرم کن دار، اتصال به اینترنت پر سرعت ماهواره‌ای و تبدیل خودرو به یک کانون وای فای برای استفاده تا هفت دستگاه تلفن یا کامپیوتر در فاصله 70 متر مربعی، سیستم‌های کارپلی اپل و بایدو، نمایشگر رنگی چند لمسی با اندازه 7 اینچ به صورت پایه و بدون پرداخت اضافی ارائه می‌شود.

فاصله بین دو محور این خودرو به 2.7 متر می‌رسد که فضای داخلی وسیعی برای آن مهیا نموده است. برای پیشرانه می‌توان موتور 1.4 لیتری توربوی 147 اسبی و 240 نیوتن متری که به یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک DCG متصل می‌شود یا موتور 1.5 لیتری 113 اسبی و 146 نیوتن متری که با یک گیربکس شش سرعته DSS جفت می‌شود را انتخاب نمود.

 شورولت کروز و هدف‌گیری مشتریان جوان‌تر

 شورولت کروز و هدف‌گیری مشتریان جوان‌تر

 شورولت کروز و هدف‌گیری مشتریان جوان‌تر

منبع: carscoops



نظرات

  • mehrdad mehrdad (6 مرداد 1395 ساعت 11:27)

    طراحیش محشره!!!