1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آلفارومئو 4C و جولیتا جدید در راهند

آلفارومئو 4C و جولیتا جدید در راهند

12 دی 1396
  • 0

آلفا در حال کار بر روی 4C و جولیتا هاچبک است.

آلفارومئو 4C جدید و جولیتا هاچبک در راه هستند

مدیران آلفا رومئو از برنامه های خود برای عرضه یک رقیب جدید برای فولکس واگن گلف و جایگزینی برای مدل 4C کوپه خبر دادند. این دو خودرو، نسل جدید محصولات آلفارومئو را تکمیل می کنند.

این برند ایتالیایی بخشی از بازار را هدف قرار داده است که دارای جذابیت و حاشیه سود زیادی است. مدل بعدی آلفا رقیبی برای آئودی Q7 است و با تکنولوژی هیبرید جدید عرضه می شود.

Roberto Fedeli مدیر ارشد فنی این برند ایتالیایی ضمن صحبت درباره گسترش محصولات آلفا گفت: "به منظور تکمیل سبد محصولات آلفا، نیاز به تولیدات دیگری داریم؛ چیزی بین بخش C و یک خودرو کاملاً اسپرت."

آلفارومئو 4C جدید و جولیتا هاچبک در راه هستند

بحث ها درباره هاچبک جدید ادامه دارد اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده است و احتمال می رود که از پلتفرم کوچکتر مدل جولیا در این مدل استفاده شود. بزرگترین مشکل آلفا با این مدل بحث سودآوری آن است، چرا که به گفته Fedeli این بخش "یک بازار محلی است"، به این معنی که "کسب سود در این بخش مشکل است."
Fedeli همچنین بر لزوم عرضه یک مدل اسپرت رقابتی توسط آلفارومئو تاکید کرد. این برند پیش از آن که 4C را دوباره با یک موتور و شاسی جدید طراحی کند تصمیم دارد که 4C کوپه و اسپایدر را به روزرسانی کند.

وی در ادامه افزود: "بودن در این بخش از بازار برای ما یک انتخاب نیست، بلکه باید آن را انجام دهیم. باید یک خودرو اسپرت خالص تولید کنیم. ما تغییراتی اعمال می کنیم و باید درباره موتور جدید یا معماری متفاوت تصمیم بگیریم. همانطور که می دانید انتخاب هایی پیش رو داریم و بر روی بیش از یک گزینه کار می کنیم."

هر رویکردی که آلفا برای جایگزینی 4C انتخاب کند، این مدل با گیربکس دستی ارائه نخواهد شد. Fedeli تایید کرد که در زمان حضورش در فراری یک گیربکس دستی جدید برای مدل کالیفرنیا معرفی شد که در طول عمر این خودرو، فقط دو دستگاه از آن در بازار جهانی به فروش رفت.

آیا آلفارومئوهای جدید موفق خواهند بود؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



نظرات