1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. موستانگ ۷۲۷ اسب‌بخاری رقیب می طلبد

موستانگ ۷۲۷ اسب‌بخاری رقیب می طلبد

16 تیر 1396
  • 0

فورد موستانگ خودرویی است که نسخه‌های قدرتمند بسیاری از آن وجود دارد اما تعداد اندکی از این مدل موجود هستند که در زمینه‌ قدرت تولیدی موتور، توانایی رقابت با مدل Roush P-51 داشته باشند.

 موستانگ ۷۲۷ اسب‌بخاری رقیب می طلبد

این خودرو به یک پیشرانه‌ هشت سیلندر V شکل به حجم ۵ لیتر مجهز است که یک سوپرشارژر از برند Eaton روی آن نصب شده است. علاقه‌مندان به این خودرو، برای خریداری پکیج تیونینگ P-51 باید مبلغ ۴۲ هزار و ۵۰۰ دلار پرداخت کنند و البته افزایش اسب‌بخار تنها بخشی از این کیت است چون بخش دیگر آن مربوط به هندلینگ و سیستم تعلیق خودرو است. روی P-51 فنرهای لوله‌ای سه‌نقطه‌ای نصب شده‌اند که همراه با رینگ و تایرهای مخصوص، وزن کمتری در مقایسه با نمونه‌های متداول دارند و همین موارد سبب شده است عملکرد این خودرو در پیچ‌ها بهبود پیدا کند. یک سیستم اگزوز فعال نیز در این خودرو موجود است که سه سطح مختلف از صدای خروجی، برای آن قابل انتخاب خواهد بود.

 موستانگ ۷۲۷ اسب‌بخاری رقیب می طلبد

نکته‌ جالب سیستم اگزوز، قابلیت استفاده از حالت شخصی است که در صورت انتخاب این وضعیت می‌توانید به کمک یک برنامه که قابلیت نصب روی تلفن همراه دارد، صدای اگزوز را تغییر دهید و صدای دلخواه خود را تولید کنید. برای این خودرو امکان انتخاب جعبه‌دنده‌ دستی شش‌سرعته یا خودکار شش‌سرعته وجود دارد که در صورت سفارش مدل دنده دستی، سیستم ترمز خودرو نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. در داخل اتاق P-51 شاهد استفاده‌ از چرم قهوه‌ای‌رنگ و پدال‌های اسپرت هستیم که متاسفانه تغییرات کابین خودرو تنها به همین دو مورد محدود شده است. بیرون خودرو اما تغییرات، محسوس بوده و اسپویلر و اسپلیتر فیبرکربنی در آن استفاده شده است. رنگ‌آمیزی خودرو نیز مانند موستانگ‌های راش است و نشان راش به شکل سایه‌روشن در داخل جلوپنجره دیده می‌شود. دیگر نکته‌ مثبت این خودروی قدرتمند، گارانتی ۳ ساله یا ۵۷ هزار کیلومتری است.

 موستانگ ۷۲۷ اسب‌بخاری رقیب می طلبد



نظرات