1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با موبیوس II، شاسی بلند قوی و ارزان ویژه بازار آفریقا

آشنایی با موبیوس II، شاسی بلند قوی و ارزان ویژه بازار آفریقا

8 دی 1396
  • 0

شرکت موبیوس موتورز یک کمپانی خودروسازی کنیایی است که در حال وارد کردن دومین مدل شاسی بلند خود به بازار می باشد، این مدل به طور خاص برای جاده های آفریقا طراحی شده و قیمت ارزانی خواهد داشت.

 آشنایی با موبیوس II، شاسی بلند قوی و ارزان ویژه بازار آفریقا

نسل جدید این خودرو روی یک شاسی جدید با قاب فولادی نصب شده روی بالای آن ساخته شده و این مدل را به انتخابی خوب برای افرادی که قصد سفرهای طولانی در جاده های نه چندان ایده آل را دارند تبدیل کرده است.

در قسمت جلو موبیوس جدید از سیستم تعلیق دو جناقی استفاده می کند و در عقب، از یک اکسل زنده با کمک فنرهای تخت بهره می برد، این موضوع خودرو را قادر می سازد تا علاوه بر حمل بارهای سنگین بتوانید یک پرفورمنس خوب نیز در جاده ارائه نماید.

نیروی خودرو از یک موتور 1.8 لیتری بنزینی با 131 اسب بخار نیرو تامین می شود و موتور به یک گیربکس 5 دنده دستی متصل شده است. تمامی مدل ها طبق اطلاعات ارائه شده در وب سایت کمپانی دیفرانسیل عقب خواهند بود.

شخصیت قابل اتکای موبیوس داخل کابین نیز ادامه پیدا می کند و موبیوس 2 از یک کابین خیلی ساده بهره می برد، کمپانی یک سیستم اطلاعات سرگرمی با 8 اینچ صفحه نمایش که از قابلیت های میرور لینک نیز پشتیبانی می کند در کنار سیستم تهویه مطبوع و چند آپشن دیگر ارائه کرده است. مدل های پایه تنها دو صندلی دارند.

بدون شک جاذبه اصلی این خودرو قیمت آن خواهد بود: قیمت این مدل از 1.3 میلیون شیلینگ کنیا (حدودا 12 هزار دلار) شروع می شود که آن را هم قیمت با یک سدان 5 یا 6 ساله در کنیا کرده است.

موبیوس موتورز اعتقاد دارد مدل جدید آن ها انتخابی عالی برای قاره آفریقا می باشد و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. کمپانی ثبت سفارش برای این خودرو را آغاز کرده و نخستین نمونه های آن قرار است سال آینده وارد خیابان ها شوند.



نظرات