1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. میتسوبیشی رقیب جدید فورد فیستا را معرفی می کند

میتسوبیشی رقیب جدید فورد فیستا را معرفی می کند

15 آبان 1396
  • 0

جایگزین میتسوبیشی میراژ از پلتفرم و موتور رنو کلیو استفاده می کند و تصویر اختصاصی ما ظاهر این مدل جدید را به نمایش می گذارد

میتسوبیشی رقیب جدید فورد فیستا را معرفی می کند

میتسوبیشی قصد دارد با عرضه یک سوپرمینی جدید برای رقابت با فورد فیستا، جایگاه خود را در میان شرکت رنو-نیسان باز کند. این مدل جدید از پلتفرم و قطعات نسل بعدی رنو کلیو و نیسان میکرا استفاده می کند و احتمال می رود که جایگزین مدل میراژ در اروپا باشد. در عکس اختصاصی ما می توانید ظاهر این مدل جدید را مشاهده کنید.

در مصاحبه ای با Auto Express در نمایشگاه خودرو توکیو، Vincent Cobee قائم مقام و مدیر برنامه ریزی محصول شرکت میتسوبیشی گفت:"طراحی و ساخت پلتفرم برای ما گران تمام می شود و حاشیه سود در بخش خودروهای کوچک جزئی است. بنابراین به دنبال استفاده از پلتفرم های نیسان و رنو هستیم." Cobee که با خرید 34 درصد سهام میتسوبیشی توسط نیسان در اوایل سال به این شرکت پیوست تایید کرد که عرضه SUV ها (برای مثال اوتلندر) "اولویت اصلی" شرکت هستند، اما سِگمنت B (خودروهای کوچک) "30 درصد بازار جهانی" را تشکیل می دهند. وی همچنین افزود که عمل کردن به قوانین محیط زیستی بدون یک سوپرمینی "بسیار مشکل" خواهد بود.

انتظار می رود که رنو کلیو بعدی تا سال 2018 با یک پلتفرم جدید به بازار بیاید و میتسوبیشی از معماری و موتور 3 سیلندر توربو بنزینی آن استفاده خواهد کرد. مدیر کنونی میتسوبیشی بریتانیا Lance Bradley -که ماه مارس آینده از سمت خود کناره گیری می کند- سال گذشته تایید کرد که جایگزین میراژ در آینده دارای یک نسخه تمام الکتریکی نیز خواهد بود. هنوز مشخص نیست که نام مدل جدید در بریتانیا میراژ باشد. گزینه محتمل، استفاده از نام کُلت (Colt) - سوپرمینی سابق شرکت - است که تولید آن در سال 2013 متوقف شد.



نظرات