1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی میتسوبیشی پاجیرو اسپرت، شاسی بلندی با بیش ترین طیف رنگ

معرفی میتسوبیشی پاجیرو اسپرت، شاسی بلندی با بیش ترین طیف رنگ

22 تیر 1397
  • 0

میتسوبیشی ماه گذشته شاسی بلند اوتلندر جدید را در هند معرفی کرد و اکنون این خودروساز ژاپنی تصمیم گرفته تا با پاجیرو اسپرت موجی جدید به راه بیاندازد.

در حالی که 30 ساختار و ترکیب برای پاجیرو اسپرت موجود است این خودرو اکنون به شاسی بلندی با بیش ترین طیف رنگ تبدیل شده است.

سه طرح رنگ دوگانه شامل PA، PB و PC برای این خودرو موجود است. در گزینه PA، رنگ پایه سفید است و آپشن های رنگ قرمز، زرد، آبی، نقره ای و مشکی می توانند برای گلگیرهای جلو، ریل های سقف، گلگیرهای عقب و در صندوق عقب خودرو استفاده شوند.

 معرفی میتسوبیشی پاجیرو اسپرت، شاسی بلندی با بیش ترین طیف رنگ

در گزینه PB نیمه زیرین از خودرو از جمله زه ها و سپرها مشکی هستند در حالی که نیمه بالایی بدنه آن به رنگ های سفید، نقره ای ، آبی، قرمز یا زرد در می آید. در این گزینه، ترکیب آبی و مشکی جذاب به نظر می رسد.

و در نهایت گزینه PC شامل نیمه زیرین بدنه به رنگ سفید و نیمه بالایی به رنگ های مشابه گزینه های دیگر است. در این ساختار نیز ترکیب سفید و قرمز جالب به نظر می رسد.

این طرح های رنگ علاوه بر گزینه های رنگ استاندارد تکی و دو رنگ کنونی پاجیرو اسپرت ارائه می شوند.

این شاسی بلند بزرگ هفت سرنشین با مدل هایی همچون تویوتا فورچونر، فورد اندیور و اشکودا کودیاک رقابت می کند. این خودرو از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر دیزلی بهره می برد که قدرت 176 اسب بخار داشته و به همراه ساختار چهار چرخ فعال با گیربکس دستی پنج سرعته یا دیفرانسیل عقب با گیربکس اتوماتیک عرضه می شود.

 معرفی میتسوبیشی پاجیرو اسپرت، شاسی بلندی با بیش ترین طیف رنگ



نظرات