1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مرگ اسطوره! میتسوبیشی لنسر در قامت یک کرا‌س‌اور باز می‌گردد

مرگ اسطوره! میتسوبیشی لنسر در قامت یک کرا‌س‌اور باز می‌گردد

4 اردیبهشت 1397
  • 0

تصاویر اختصاصی منتشر شده ظاهر میتسوبیشی لنسر جدید را نشان می دهند. این خودرو به صورت کراس اوور به بازار عرضه می شود و احتمال دارد که از سیستم هیبرید بهره ببرد. میتسوبیشی در حال کار برای بازگشت مدل لنسر است. این خودرو به صورت کراس اوور بخش C عرضه می شود و به عنوان رقیبی برای همه از جمله فورد فوکوس و تویوتا C-HR به شمار می آید.

بازگشت دوباره میتسوبیشی لنسر به صورت کراس اوور

فروش محصولات این برند ژاپنی به واسطه همکاری با رنو و نیسان (Alliance) افزایش پیدا کرده است. حالا Briton Trevor Mann رئیس و Tsunehiro Kunimoto مدیر طراحی شرکت شروع به جایگزینی SUV های میتسوبیشی، همچنین مدل های کوچکتر از جمله لنسر کرده اند.

Mann در یک گفتگوی اختصای با وب سایت Auto Express گفت که خط نهایی لنسر تقریباً کامل شده است. وی در مورد اندازه این خودرو جدید نیز اظهار نظر کرد. "یک سری محصولات جدید تا سال 2025 و پس از آن در نظر گرفته ایم. از خودمان می پرسیم که به چه خودروهایی نیاز داریم؟ باید روی چه چیزی کار کنیم؟ قصد داریم که مدل های ASX، اوتلندر و تریتون (پیک آپ L200) را جایگزین کنیم. پس از آن به دو مدل پاجرو و لنسر فکر می کنیم."

"به احتمال زیاد مدل لنسر آسان ترین است. معتقدیم که راهکار جدیدی برای این بخش در اختیار داریم. چرا که اگر به صورت جهانی نگاه کنیم، بازار بخش C هاچبک (مانند گلف و فوکوس) کوچک نشده است. شاید در امریکا و اروپا کمی افت کرده باشد، اما اعداد در چین در حال افزایش هستند. بنابراین نیاز وجود دارد و فکر می کنم با توجه به اندازه بزرگ بازار در سطح جهان، باید به این بخش توجه کنیم."

بازگشت دوباره میتسوبیشی لنسر به صورت کراس اوور

Kunimoto می گوید که خط مشی طراحی که در مدل e-Evolution در نمایشگاه خودرو توکیو سال گذشته به نمایش در آمد برای یک خودرو کوچک ایده آل است. تصویر اولیه نشان می دهد که این خودرو چگونه تبدیل به یک لنسر هاچبک جدید خواهد شد. وی ادامه می دهد: "فقط به این دلیل که یک خودرو مخصوص بخش C است، لزومی ندارد که یک هاچبک معمولی باشد." "شاید بتوانیم یک خودرو هاچبک جدید خلق کنیم. خیلی جدی در این مورد فکر می کنیم. اصالت و ثبات عناصر اصلی طراحی میتسوبیشی هستند."

احتمال می رود که لنسر بر پایه پلتفرم جدید Alliance یعنی C/D ساخته شود. این پلتفرم برای یک خودرو کراس اوور مانند e-Evolution مناسب است، در عین حال پتانسیل استفاده از سیستم چهارچرخ متحرک و استفاده از سیستم های هیبرید را فراهم می کند و برندهای Alliance در حال یکپارچه سازی این سیستم ها برای پلتفرم های مختلف هستند.



نظرات