1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. میتسوبیشی گرند لنسر 2018 را بشناسید

میتسوبیشی گرند لنسر 2018 را بشناسید

16 فروردین 1396
  • 2

میتسوبیشی گرند لنسر آرام و بی‌سروصدا در تایوان رونمایی شد؛ خودرویی که احتمالا به غیر از آسیا در بازار دیگری فروخته نمی‌شود.

 رونمایی از میتسوبیشی لنسر مدل 2018

میتسوبیشی لنسر، که هم‌اکنون به عنوان مدل 2017 در بازار جهانی حضور دارد، در تابستان امسال و به‌صورت دقیق‌تر در اوت 2017، تولید و عرضه آن در اروپا و آمریکا متوقف می‌شود تا از این به بعد لنسر فقط در بازارهای آسیایی به زندگی‌اش ادامه دهد. میتسوبیشی در هفته گذشته، نسل جدید لنسر را در تایوان رونمایی کرد، البته با نامی جدید: میتسوبیشی گرند لنسر.

 رونمایی از میتسوبیشی لنسر مدل 2018

طراحی رادیکالی گرند لنسر با همکاری کمپانی تایوانی CMC و استودیو طراحی پنین‌فارینا شانگهای انجام شده است. گرند لنسر در پلتفرم، تفاوتی با لنسر 2017 ندارد، اما در ظاهر کاملا متحول شده است. قسمت جلویی خودرو، به‌خصوص جلوپنجره Dynamic Shield آن، شباهت زیادی به اوتلندر 2017 دارد، اما قسمت انتهایی آن مشابه سایر محصولات میتسوبیشی نیست.

 رونمایی از میتسوبیشی لنسر مدل 2018

درون کابین گرند لنسر با داشبورد جدیدی روبرو می‌شوید؛ با اینکه کنسول مرکزی تغییر کرده، مهم‌ترین نکته کابین استفاده بیشتر از روکش‌های نقره‌ای رنگ است تا حس لوکسی بیشتر به سرنشینانش القا کند! تغییر تریم درب‌ها، رینگ‌های 18 اینچی جدید، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی و همچنین مانیتور 8 اینچی لمسی از دیگر ویژگی‌های جدید گرند لنسر است. هنوز اطلاعات بیشتری از امکانات استاندارد و آپشن‌های این خودرو منتشر نشده است.

 رونمایی از میتسوبیشی لنسر مدل 2018

 رونمایی از میتسوبیشی لنسر مدل 2018

برای پیشرانه نیز میتسوبیشی فعلا انجین 1.8 لیتری برای گرند لنسر درنظرگرفته است. این انجین 138 اسب‌بخار قدرت و 176 نیوتن‌متر گشتاور دارد و از آنجایی که فقط با گیربکس CVT (با پدال شیفتر سفارشی) به دست مشتریان می‌رسد، مصرف ترکیبی آن بیشتر 6.3 لیتر نخواهد بود. گرند لنسر به عنوان مدل 2018 از اواسط 2017 راهی بازار تایوان، مالزی، چین (با نام اختصاصی Lancer EX) و برخی بازارهای آسیایی دیگر می‌شود.

 رونمایی از میتسوبیشی لنسر مدل 2018

منبع : ایران جیب



نظرات

  • محمدجواد محمدجواد (28 اردیبهشت 1396 ساعت 22:42)

    یکی از دلایلی که لنسر سابق دوست داشتم چون نرم و خوش فرمون و با قدرت بود اما الان به صرفه نیست این رو به سابقش ترجیح بدم چون اگر وارد ایران بشه ماشینای خوشگلتری هستن ولی کره ای و بی کیفیت ان که نمیصرفه برم با صد ملیون گرون تر لنسر جدید بگیرم.به جاش پول میزارم واسه ژاپنی ها و فرانسوی های روز .از اینکه بازار لنسر سابق همچنان در ایران هست و فروش میرن خوشحالم و شرکت های کره ای باید از این موضوع ناراحت باشن که رقیبای قوی ژاپنی مثل سوزوکی یا لکسوس یا تیوتا یا میتسوبیشی و... دارن جای خودشون رو تو بازار میگیرن.عاشق لنسرم و تمام بازی هارو هم با لنسر سپری کردم و میکنم.به امید روزی که به جای ظاهر اشخاص و اشیا به باطن و قدرت درون توجه کنیم.

  • AYDIN AYDIN (17 فروردین 1396 ساعت 01:17)

    خززززززززززززززززززززز