1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی مرسدس کلاس A 2019: هدف جذب جوانان + عکس

معرفی مرسدس کلاس A 2019: هدف جذب جوانان + عکس

8 مرداد 1397
  • 0

5 سال پیش، مرسدس یک خودروی CLA را برای جلب جوانان و تهیج آنها به خرید این محصولش به نمایش گذاشت تا بتواند این خودرو را در سطح پایه با قیمت تقریبی 30 هزار دلار به فروش رساند. این نقشه عملیاتی شد و اینک کمپانی آلمانی قصد دارد از همین استراتژی مجددا برای محصولی دیگر بهره برد.

محصول بعدی مرسدس کلاس A 2019 است. خودرویی که در بهار سال جاری معرفی شده و نسخه سدان آن در اواخر سال در بازار آمریکا به فروش می‌رسد.

 معرفی مرسدس کلاس A 2019: هدف جذب جوانان + عکس

مرسدس کلاس A در زمان ورود خود به بازار ارزانترین مرسدس موجود در بازار آمریکا خواهد بود. با وجود اینکه این برند آلمانی قیمت خودروی خود را رسما اعلام نکرده است اما ارزشی حدود 30 هزار دلار برای آن پیش‌بینی می‌شود. این خودرو 4.5 متر طول، 1.79 متر عرض، 1.44 متر ارتفاع دارد و فاصله بین محوری آن به 2.72 متر می‌رسد.

 معرفی مرسدس کلاس A 2019: هدف جذب جوانان + عکس

خودرو به صورت محرک چرخ‌های جلو یا با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه خواهد شد. A کلاس سدان در زمان عرضه با دو تریم عرضه می‌شود که یکی A220 و دیگری A220 4Matic است.

هر دو نسخه این خودرو از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 299 نیوتون‌متر استفاده می‌کنند. این پیشرانه به یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه متصل بوده و به این ترتیب نسخه‌های سدان قوی‌تر از مدل پایه برادر هاچبک با قدرت 161 اسب بخاری هستند.

 معرفی مرسدس کلاس A 2019: هدف جذب جوانان + عکس

سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX نسخه هاچ‌بک A کلاس و ون اسپرینتر در نسخه سدان هم به کار رفته است. اولین نمونه‌های بازار آمریکا دارای کاکپیت بزرگ و صفحه لمسی مدیا با توانایی‌های واقعیت مجازی خواهند بود. مرسدس این صفحه‌نمایش را پیشرفته‌ترین نمونه بازار می‌نامد. برخلاف تمامی این مشخصات، مرسدس امیدوار است با جذابیت‌های ظاهری و غوغای فناوری جوانان را جذب کند.

 معرفی مرسدس کلاس A 2019: هدف جذب جوانان + عکس



نظرات