1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی مرسدس بنز به عنوان پرفروش ‌ترین برند لوکس خودرو در جهان

معرفی مرسدس بنز به عنوان پرفروش ‌ترین برند لوکس خودرو در جهان

20 تیر 1396
  • 0

بنز با تحویل بیش از یک میلیون خودرو در نیمه نخست امسال، موفق‌ترین 6 ماهه خود در طول تاریخش را رقم زد.

 معرفی مرسدس بنز به عنوان پرفروش ‌ترین برند لوکس خودرو در جهان

سال گذشته مرسدس بنز با فروش 2,083,888 دستگاه خودرو پس از سال ها به سلطه رقیب همیشگی خود یعنی ب ام و بر بازار اتومبیل های لوکس پایان داده و عنوان پرفروش ترین برند لوکس را از آن خود کرد. در همین مدت باواریایی ها موفق به فروش 2,003,359 دستگاه از محصولات خود شدند که این رقم حدود 80 هزار دستگاه کمتر از آمار اشتوتگارتی ها بود.

بریتا سیگر یکی از اعضای هیات مدیره گروه دایملر و مدیر بخش بازاریابی و فروش مرسدس بنز درباره رکوردشکنی این کمپانی گفته: ما با تحویل بیش از یک میلیون خودرو در نیمه نخست امسال، موفق ترین شش ماهه را در طول تاریخ خود رقم زده ایم. محبوبیت خانواده E کلاس و تقاضای بالا برای خودروهای شاسی بلند مرسدس نقشی اساسی در تحقق این آمار درخشان داشته اند.

آنطور که پیداست امسال نیز اشتوتگارتی ها به پرفروش ترین برند لوکس در بازار خودرویی جهان تبدیل خواهند شد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا باواریایی ها خواهند توانست از رقیب دیرینه خود سبقت بگیرند یا خیر. بدیهی است که این مساله نیازمند ارایه محصولاتی جذاب تر از رقیب بوده و ب ام و باید سعی کند خود را بیشتر با سلایق مشتریان خودروهای لوکس تطبیق دهد.



نظرات