1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی فیس ‌لیفت مرسدس بنز S کلاس کوپه و کابریو در فرانکفورت

رونمایی فیس ‌لیفت مرسدس بنز S کلاس کوپه و کابریو در فرانکفورت

30 تیر 1396
  • 0

سدان پرچم‌دار مرسدس بنز S کلاس برای سال ۲۰۱۸ به‌روزرسانی و فیس‌لیفت قابل‌توجهی را تجربه کرده و به‌زودی اولین سری آن تحویل داده خواهد شد؛ اما S کلاس غیر از سدان در دو نسخه کوپه و کابریولت هم تولید می‌شود و حالا مرسدس بنز اعلام کرده است که نسخۀ فیس‌لیفت شده هردوی این مدل‌ها در نمایشگاه فرانکفورت در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد.

 رونمایی  فیس ‌لیفت مرسدس بنز S کلاس کوپه و کابریو در فرانکفورت

معلوم است که پیشرانه‌های جدید نسخۀ فیس‌لیفت شده سدان S کلاس برای نسخه‌های کوپه و کابریولت هم ارائه خواهد شد که شامل موتور جدید ۴ لیتری V8 بای‌توربو در مدل‌های S560 و S63 AMG می‌شود؛ اما مشخص نیست که آیا موتور پایۀ ۳ لیتری V6 مدل S450 هم برای نسخه‌های کوپه و کابریولت ارائه خواهد شد یا نه.

 رونمایی  فیس ‌لیفت مرسدس بنز S کلاس کوپه و کابریو در فرانکفورت

اما غیر از پیشرانه‌ها، S کلاس مدل ۲۰۱۸ تغییرات ظاهری را هم تجربه کرده است که شامل مواردی چون طراحی جدید قسمت جلویی و ارائه رینگ‌های جدید می‌شود. در داخل خودرو نیز سطح لاکچری ارتقاء یافته و تکنولوژی بیشتری هم در آن بکار رفته است که ازجمله آن‌ها می‌توان به مجموعه پیشرفته‌ای از سیستم رانندگی خودکار اشاره کرد. قیمت‌گذاری S کلاس کوپه و کابریو فیس‌لیفت نیز باید بسیار نزدیک به نمونه‌های فعلی باشد.

 رونمایی  فیس ‌لیفت مرسدس بنز S کلاس کوپه و کابریو در فرانکفورت

منبع پدال


نظرات