1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رقیب جدی رنجروور اسپورت ؛ مرسدس بنز GLG 2020

رقیب جدی رنجروور اسپورت ؛ مرسدس بنز GLG 2020

29 تیر 1397
  • 0

سبد محصولات کراس اوور مرسدس بنز که همیشه در حال رشد بوده بازهم پذیرای عضو جدیدی خواهد بود. می‌دانیم که مرسدس GLB در راه است و در جایگاهی بین کراس اوورهای GLA و GLC قرار خواهد گرفت. این خودرو قبلاً به عنوان بچه G کلاس مطرح بوده است. البته نظر می‌رسد کراس اوور دیگری هم در راه است و نام آن احتمالاً GLG خواهد بود.

 رقیب جدی رنجروور اسپورت ؛ مرسدس بنز GLG 2020

هنوز تولید کراس اووری با نام GLG قطعی نشده است. برای تصور چنین خودرویی باید به حدود 6 سال قبل برگردیم که در آن زمان نیز حرف از یک بچه G کلاس به میان آمده بود. از آن زمان تاکنون زمان زیادی گذشته و حتی این روزها خبر چندانی درباره چنین موضوعی منتشر نشده است. اتوبیلد می‌گوید GLG کد تولید داخلی یا حتی چارچوب زمانی توسعه را ندارد؛ اما گفته شده مرسدس طرز ساخت ارزان فرم‌های بدنه جدید را حداقل در دنیای خودرو یاد گرفته است. این نشریه همچنین خاطرنشان ساخته GLG احتمالاً می‌تواند نیم‌نگاهی هم به نسل آینده کراس اوور GLE در سال 2020 داشته باشد. ما هنوز صحت این ادعا را نمی‌دانیم زیرا اتوبیلد به منبع خود اشاره‌ای نداشته و اطلاعات زیادی هم در دست نیست.

 رقیب جدی رنجروور اسپورت ؛ مرسدس بنز GLG 2020

گفته می‌شود GLG رقیب رنجروور اسپورت خواهد بود که قیمت پایه حدود 66 هزار دلار دارد. رنجروور اسپورت ترکیبی از توانایی‌های آفرود، ویژگی‌های لوکس و قیمتی نسبتاً ارزان است. اتوبیلد گفته GLG با پکیج تکنولوژی آفرود، سیستم تعلیق بادی با تنظیم ارتفاع و سه قفل دیفرانسیل استاندارد عرضه خواهد شد که قطعاً باعث ایجاد پرفورمنس آفرودی در حد رنجروور اسپورت می‌شود. اما تا این لحظه تمامی خبرهای مربوط به GLG سه ردیفه تنها در حد شایعه است. بدون وجود کد داخلی و عدم مشاهده نمونه‌های پیش‌تولیدی در جاده‌ها، هنوز راه زیادی تا تبدیل شدن GLG به واقعیت وجود دارد؛ اما با تمامی این تفاسیر هنوز هم منتظر اخبار بیشتر هستیم.

منبع پدال


نظرات