1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تست مرسدس AMG CLS 53 همچنان ادامه دارد

تست مرسدس AMG CLS 53 همچنان ادامه دارد

14 اردیبهشت 1397
  • 0

رسدس AMG CLS 53 ماه ژانویه در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی در دیترویت رونمایی شد.

سپس این خودرو در ماه مارس در نمایشگاه خودروی ژنو برای اروپایی ها رونمایی شد و اکنون این سدان شیک هیبریدی برای آخرین تنظیمات به نوربورگرینگ رفته است. دو نمونه اولیه از این مدل پرچم دار CLS در پیشت نوربورگرینگ دیده شده که نسخه خاکستری رنگ آن دارای یک رول کیج در قسمت پشت بوده است که البته بی شک مدل تولیدی آن با چنین گزینه ای قابل سفارش نیست.

 تست مرسدس AMG CLS 53 همچنان ادامه دارد

CLS 53 به خط تولید وسیع مدل های دارای نشان 53 مرسدس از جمله کلاس E سدان، واگن، کوپه و کابریولت می پیوندد. همه این مدل ها نیرومحرکه هیبریدی مشابهی متشکل از موتور بنزینی 3.0 لیتری شش خطی توربوشارژ و یک موتور برقی دارند. با ترکیب این دو موتور، CLS 53 قدرت 429 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتون متر خواهد داشت. این نیرو توسط سیستم چهار چرخ فعال متغیر 4Matic+ و گیربکس اتوماتیک 9 سرعته منتقل می شود.

CLS 53 دارای شتاب صفر تا صد 4.5 ثانیه است که با توجه به وزن 1905 کیلوگرمی این سدان مناسب به نظر می رسد. این خودرو دارای بیشینه سرعت 250 کیلومتر بر ساعت خواهد بود که با انتخاب بسته ارتقایی AMG Driver می تواند به 270 کیلومتر بر ساعت برسد.

 تست مرسدس AMG CLS 53 همچنان ادامه دارد

مدل تولیدی نهایی این خودرو دارای یک اسپویلر عقب روی در صندوق عقب خواهد بود که آن را از نسخه های پایین تر CLS متمایز می کند و البته در این نمونه های اولیه دیده نمی شود. مشتریان می توانند این اسپویلر را به رنگ بدنه و یا فیبر کربن انتخابی سفارش دهند.

مرسدس AMG طی هفته های آینده CLS 53 را در اروپا عرضه کرده و پاییز امسال آن را به بازار ایالات متحده می برد.



نظرات