1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه قرمز مزدا2 - به امید دل بردن از خریداران

نسخه قرمز مزدا2 - به امید دل بردن از خریداران

28 تیر 1395
  • 0


نسخه قرمز از هاچ بک مزدا 2

آخرین نسخه محدود از مزدا 2 با نام نسخه قرمز قرار است تنها در 400 واحد ارائه شود. نسخه قرمز با برخی تغییرات در طراحی شامل تزئینات قرمز رنگ در آینه‌ها، بال و اسپویلر عقب و دیفیوزر عقب و همچنین تعداد زیادی از تجهیزات رفاهی به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

 مزدا 2



رنگ بدنه را تنها از دو گزینه سفید صدفی یا سیاه میکا می‌توان انتخاب نمود. در داخل کابین هم روکش پارچه قرمز رنگ بر روی صندلی‌ها و پانل‌های درب و داشبورد کشیده شده است. علاوه بر این مشتریان می‌توانند از چرخ‌های آلیاژی 15 اینچی با طراحی اسپرت بهره بگیرند.

 مزدا 2



این خودروی هاچ بک کوچک منحصراً با موتور 1.5 لیتری بنزینی از سری اسکای اکتیو G با قدرت خروجی 89 اسب بخار ارائه می‌شود. گیربکس نیز یک جعبه دنده 5 سرعته دستی است. شتاب صفر تا صد این خودرو 9.4 ثانیه اعلام شده که با توجه به قدرت پایین پیشرانه، قابل قبول به نظر می‌رسد. از سویی آلایندگی تنها 105 گرم گاز دی اکسید کربن در هر کیلومتر نیز از مزایای آن است.

 مزدا 2



مزدا 2 با وجودی که خودروی بسیار خوب و جالبی در این سگمنت است اما کاملاً در سایه رقبای نامدار خود قرار گرفته و فروش پایین آن در بازارهای آمریکا و اروپا نیز به همین علت می‌باشند. بنابراین نمایش مدل‌های سفارشی و ویژه از اهمیت بسزایی برخوردار است. شاید این خودرو با چهره جسورانه و ویژگی‌های خاص خود بتواند دلبری بیشتری از خریداران بنماید.

 مزدا 2



 مزدا 2



 

منبع:carscoops



نظرات