1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی خودروی کراس اوور مزدا CX-3 2019 + عکس

معرفی خودروی کراس اوور مزدا CX-3 2019 + عکس

23 اردیبهشت 1397
  • 0

در اواخر ماه جاری یکی از خودروهای فیس‌لیفت شده مزدا با کد تجاری CX-3 در مدل 2019 وارد بازار خواهد شد. خودرویی که جذابیت‌های زیادی دارد و بهبودهای کیفی و ظاهری خوبی را در ورژن جدید از خود نشان می‌دهد.

 معرفی خودروی کراس اوور 2019 مزدا + عکس

این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی نیویورک رونمایی شد و اینک در نسخه تولیدی کمی متفاوت از نسل‌های قبل ظاهر شده است.

صرف‌نظر از مدل انتخابی، تمامی CX-3 های بازار آمریکا از موتورهای 2 لیتری 4 سیلندر با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 197 نیوتون‌متر بهره می برند. این موتور با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده و با پرداخت 1400 دلار می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز به خودرو اضافه کرد.

 معرفی خودروی کراس اوور 2019 مزدا + عکس

برای مثال کیفیت صندلی در این خودرو کمی تغییر کرده و صندلی‌های عقب به استراحت‌گاه دست مجهز شده‌اند. در این بخش همچنین سرنشینان ردیف پشتی به نگه‌دارنده‌های فنجان نیز دسترسی دارند. از طرفی کنسول مرکزی خودرو نیز تغییر کرده تا فضای بیشتری برای وسایل شخصی همراهتان داشته باشید.

مزدا مدل 2019 CX3 جدید بیش از 20 هزار دلار در کشوری مانند آمریکا قیمت دارد، در مدل پایه آنقدرها هم لاکچری به نظر نخواهد رسید. صندلی‌های این خودرو در مدل ورودی، پارچه‌ای بوده و خودرو با دکمه خاموش و روشن می‌شود. از طرفی کابین حس بهتری را به کاربران انتقال می‌دهد و این حس خوب را می‌توان مدیون استفاده از مواد کیفی در فضای داخلی دانست.

 معرفی خودروی کراس اوور 2019 مزدا + عکس

مدل پایه یا ورودی این خودرو اسپورت نام دارد که با صفحه نمایش 7 اینچی، دوربین دید عقب و ویژگی بلوتوثی ارائه خواهد شد. مدل اسپورت مزدا CX3 دارای خروجی‌های USB، پنجره، آینه و قفل برقی است و به سامانه‌های کمک راننده‌ای مانند شناساگر نقاط کور،هشدار ترافیکی، سیستم تشخیص دهنده باد لاستیک و سامانه ترمز خودکار اضطراری در محیط شهری مجهز است.

 معرفی خودروی کراس اوور 2019 مزدا + عکس

اگر چیزی حدود 110 دلار دیگر خرج کرده و یک سامانه "آی- اکتیو سنس" را سفارش دهید، می‌توانید از سامانه ترمز هوشمند با قابلیت تشخیص عابران پیاده و سیستم کنترل کروز رادای بهره ببرید. این پکیچ به صاحب مزدا CX3 چراغ‌های LED، سامانه نگه‌دارنده بین خطوط و سیستم تهویه مطبوع خودکار را نیز ارائه خواهد کرد.

 معرفی خودروی کراس اوور 2019 مزدا + عکس

اگر این مزدا با این امکانات برایتان کافی نیست، باید بیش از 22 هزار و 400 دلار –در کشوری مانند آمریکا- خرج کنید، تا از چراغ‌های LED نمای روبه‌رو بهره ببرید و روی رینگ‌های 18 اینچی سوار شوید. در این نسخه به شکل استاندارد برف‌پاکن‌ها نیز با سنسورهای باران ارائه خواهند شد. در درون این نسخه نیز گرمکن صندلی در روزهای سرد و برفی لذت یک رانندگی را برای صاحبان چندان خواهد کرد. در این تریم صندلی‌های چرمی و پوشش چرمی فرمان بر لوکس بودن بیشتر خودرو می‌افزاید. روکش اهرم تعویض دنده نیز در راستای هماهنگی با تریم خودرو از روکش چرمی بهره می‌برد.

در این خودرو یک پکیج تورینگ شامل مونروف شیشه‌ای، رادیوی HD، سیستم صوتی پیشرفته با قیمتی حدود 1400 دلار ارائه خواهند شد.

اما نسخه دیگری از این خودرو با طیف وسیعی از امکانات مانند صندلی‌های چرمی، مونروف برقی و هدآپ دیسپلی چراغ‌های LED ارائه می‌شوند. گرند تورینگ مزدا CX-3 تریم کروم ظاهری، ناوبری جی‌پی‌اس و پدال شیفترهای روی فرمان از دیگر تجهیزات شاخص این نسخه می‌باشند.



نظرات