1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ورود مازراتی گرن توریزمو به روز شده به بازار هند + قیمت

ورود مازراتی گرن توریزمو به روز شده به بازار هند + قیمت

23 مهر 1397
  • 0

مازراتی مدل 2018 گرن توریزمو را با قیمت پایه 22500000 روپیه در بازار هند عرضه کرد.

گرن توریزمو به روز شده سال گذشته در سراسر دنیا معرفی شد و دارای طراحی اصلاح شده و نیرومحرکه ارتقا یافته بود. حتی کابین این خودرو با نمایشگرهای مدرن و ویژگی های مازاد به روز رسانی شده بود.

 ورود مازراتی گرن توریزمو به روز شده به بازار هند + قیمت

این برند ایتالیایی در GT به روز شده موتور 4.2 لیتری V8 را حذف کرد و نسخه 4.7 لیتری دمش طبیعی V8 گرفته شده از فراری را برای آن حفظ کرد. قدرت 460 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتون متر این موتور از طریق گیربکس شش سرعته ZF به چرخ های عقب منتقل می شود. این خودرو دارای پنج حالت رانندگی بوده و موتور آن دارای صدایی متفاوت است.

MC که مخفف Maserati Corse است جایگزین MC Stradale در طیف مدل های جدید این خودرو شده است. نسخه دیگر این خودرو اسپرت است. به روز رسانی های طراحی در این خودرو شامل جلوپنجره بزرگ تر شش ضلعی به همراه نیم رخ shark nose و تزئین کرومی در اطراف آن است. دماغه این خودرو الهام گرفته از Alfieri کانسپت است و این طراحی به ارتقای توزیه جریان هوا و کاهش کشش ایرودینامیک نیز کمک می کند.

 ورود مازراتی گرن توریزمو به روز شده به بازار هند + قیمت

هر دو مدل اسپرت و MC این خودرو دارای ویژگی های پایه مشترکی هستند اگرچه هر یک ویژگی هایی منحصر به فرد دارند تا از دیگر متمایز شوند. چراغ های جلوی هر یک از این مدل ها کمی بازطراحی شده است. مدل MC این خودرو به کاپوت فیبر کربنی به رنگ بدنه مجهز شده است. این کاپوت دارای دریچه های هوا نیز هستو هم چنین دریچه های هوای عمودی روی باله های جلوی این خودرو تعبیه شده است.

مازراتی گرن توریزمو به روز شده با مدل های پورشه 911 توربو، جگوار F-Type R، آستون مارتین V8 ونتیج S و آئودی R8 V10 پلاس رقابت می کند.

 ورود مازراتی گرن توریزمو به روز شده به بازار هند + قیمت



نظرات