1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ام جی 6 پلاگین هیبرید رونمایی شد

ام جی 6 پلاگین هیبرید رونمایی شد

2 آذر 1396
  • 0

نسل دوم ام جی 6 با موتور هیبرید رونمایی شد و می تواند تا سال 2018 به بازار بریتانیا برسد

ام جی 6 پلاگین هیبرید رونمایی شد

شرکت مادر ام جی یعنی SAIC امسال یک نسخه پلاگین هیبرید از ام جی 6 را در نمایشگاه خودرو گوانگجو رونمایی کرد که قبل از عرضه در بازار بریتانیا، فروش آن در چین شروع خواهد شد.

این مدل به همراه مدل اسپرت E-Motion اولین محصولات این شرکت بریتانیایی (با مالکیت چینی ها) در راستای عرضه مدل های الکتریکی برای آینده هستند. ام جی 6 از تکنولوژی پلاگین هیبرید "Green Core" و "Blue Core" استفاده می کند و دارای موتور 1.0 لیتری توربوشارژ همراه با یک موتور الکتریکی است که در مجموع 228 اسب بخار قدرت و 622 نیوتن متر تولید می کنند. البته هنوز آماری در مورد این که این خودرو در حالت تمام الکتریک توانایی طی چه میزان مسافت را دارد منتشر نشده است. ام جی 6 پلاگین هیبرید مجهز به آخرین تکنولوژی رانندگی خودکار و اطلاعات-سرگرمی داخلی شرکت می باشد. در این مدل یک صفحه 10.1 اینچی اینترنتی به همراه داشبورد دیجیتال 12.3 اینچی قرار دارد. این خودرو همچنین دارای قابلیت پارک خودکار است که توسط اپلیکیشن تلفن همراه برای راننده در دسترس است. این سیستم می تواند خودرو را با سرعت کم حرکت بدهد.

ام جی 6 پلاگین هیبرید رونمایی شد

2 ماه قبل از عرضه این خودرو پلاگین هیبرید، ام جی 6 استاندارد در وب سایت SAIC رونمایی شده بود. نسل دوم ام جی 6 بر پایه Roewe i6 ساخته شده است طراحی اسپرتی دارد. جلوپنجره تهاجمی "ستاره ای" در بین چراغ جلوهای LED قرار دارد. علاوه بر این چرم داخلی دو رنگ برای بازار اروپا در نظر گرفته می شود. این تازه وارد دارای صفحه نمایش 9 اینچی است که به راننده امکان دسترسی به اتصال بلوتوث و دوربین عقب را می دهد. ورود بدون کلید و صندلی های برقی دارای گرمکن نیز در داخل خودرو به چشم می خورند.

ام جی جزئیات سیستم انتقال قدرت را تایید نکرده است، اما به نظر می رسد که مشابه مدل Roewe i6 باشد. به این معنی که این سدان احتملاً با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بنزینی 164 اسب بخاری عرضه می شود و نسخه دیگر دارای یک موتور 1 لیتری 3 سیلندر با قدرت 123 اسب بخار خواهد بود.

یک ورژن با نام پرفورمنس نیز با موتور 1.5 لیتری 190 اسب بخاری و شتاب جالب توجه 6.6 ثانیه ای برای سفارش وجود دارد.
نظر شما در مورد حضور ام جی 6 جدید در بازار ایران چیست ؟

ام جی 6 پلاگین هیبرید رونمایی شد



نظرات