1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کراس اور جدید ام جی،XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

کراس اور جدید ام جی،XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

17 اردیبهشت 1396
  • 4

مدل جدید XS SUV در بریتانیا جایگزین مدل قبلی یعنی ZX خواهد شد.

مدل جدید MG XS به عنوان رقیب تازه نفس Nissan Juke و SsangYong Tivoli در نمایشگاه اتومبیل London Motor Show رونمایی شد. این مدل زبان طراحی جدید و برجسته MG را معرفی می کند که در نهایت، راه خود را در خط تولید این برند به عنوان ظاهر خانوادگی جدید، پیدا کرده است.

XS در اواخر سال 2017 به نمایشگاه های اتومبیل بریتانیا می رسد و با این که MG هنوز قیمت پایه آن را اعلام نکرده ، مدعی است که به طور قابل توجهی ارزان تر از مدل های Crossover مشابه می باشد. با توجه به این مسئله، انتظار می رود قیمتی حدود 13 هزار پوند (حدود 63 میلیون تومان) یا کمتر از آن داشته باشد. Xs در بازار های دیگر با نام zs ارائه می شود، اما خریداران در بریتانیا، آن را با نام XS خواهند شناخت. این تغییر نام به خاطر اجتناب از تشابه اسمی با سدان (Rover45(MG ZS اواخر دهه 2000 است، اما MG می گوید که این اسم جدید دارای معنی هم است؛ S برای SUVو X برای Extra…..

 ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

 ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

XS با دو نوع موتور بنزینی و دو نوع گیربکس، در اواخر سال عرضه خواهد شد. یک موتور 1 لیتری توربوشارژ در کنار یک موتور 1.5 لیتری.

اعلام شده است که موتور 1 لیتری دارای قدرت 123 اسب بخار و گشتاور 170 نیوتن متر خواهد بود، در حالی که موتور 1.5 لیتری (استفاده شده در مدل GS) 164 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور دارد،همچنین اعلام شده که نسخه ارتقا یافته پیشرانه مدل MG3 با 118 اسب بخار قدرت و گشتاور 150 نیوتن متر در این مدل ارائه خواهد شد، XSنیز مانند GS، از سیستم تعویض دنده 6 سرعته دستی و 7 سرعته دو کلاچه بهره می برد....

 ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

در عین حال، خانواده XS با عرضه مدل های الکتریک و هیبرید الکتریک گسترش پیدا خواهد کرد که در عرض 18 ماه تا دو سال عرضه خواهند شد Matthew Cheyne مدیر بازاریابی MG می گوید:
"تکنولوژی اثبات شده وجود دارد. فقط باید با این اتومبیل ها منطبق شود."

 ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

جزئیات بیشتری در مورد سیستم انتقال قدرت هیچ کدام از دو مدل در دست نیست، اما MG می تواند از شرکت مادر خود برای ساخت سیستم انتقال قدرت کمک بگیرد... سیستم هیبرید برقی MG اولین بار در مدل Roewe eRX5 مشاهده شد، که یک مدل SUV مختص بازار چین است و دارای موتور 1.5 لیتری 169 اسب بخاری و 41 اسب بخار در حالت الکتریکی می باشد. سیستم انتقال قدرت آن برای کاهش هزینه ها، در Crossover کوچک تر MG تنزل پیدا کرده است.

 ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

در زمینه طراحی، جلوی XS ظاهر آشنای یک SUV کوچک را دارد، جلو پنجره ای بزرگ و سپر جلویی عمیق مانند رقیبش Mazda CX-3، مخصوصا به خاطر چراغ جلوهای فرورفته. قسمت عقبی آن بیشتر شبیه MG GS- برادر بزرگترش- است.

 ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

 ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

طراحی نوین کابین با تمرکز بر مواد به کار رفته و کاهش به هم ریختگی، راه متفاوتی را نسبت به GS طی می کند. یک صفحه نمایش 8 اینچی مجهز به سیستم راهبری ماهواره ای به همراه سانروف الکتریکی، کروز کنترل، رینگ های آلیاژی، دوربین عقب و استارت بدون کلید ارائه خواهند شد.

در کنار انتخاب بین دو سیستم انتقال قدرت و گیربکس، سه سطح تزئین ظاهری در XS موجود خواهد بود. همچنین شخصی سازی هم در تجربه خرید مشتری نقش خواهد داشت و بر خلاف مدل بزرگتر GS، XS قابلیت سفارشی سازی مشابه سوپر مینی MG 3 خواهد داشت.

 ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد

Cheyne به ما گفت که محبوبیت فوق العاده SUV و Crossover ها به این معنا است که این بازاری است که شرکت نمی تواند از آن چشم پوشی کند. به لحاظ برآورد فروش، MG انتظار دارد که XS نیمی از فروش سال آینده شرکت در بریتانیا را به عهده بگیرد، که شامل 4 تا 5 هزار دستگاه می شود.....

 ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن رونمایی شد



نظرات

  • ایمان ایمان (17 اردیبهشت 1396 ساعت 23:28)

    جلوش شبیه مزداست عقبش شبیه به توسان

  • محمد محمد (17 اردیبهشت 1396 ساعت 16:18)

    جلو پنجره ش بیشتر کپی از کیا سورنتو

  • حسین حسین (17 اردیبهشت 1396 ساعت 12:42)

    شبیه مزدا CX 3 نیست؟

  • شاسی شاسی (17 اردیبهشت 1396 ساعت 12:36)

    جلو چقد شبیه مزداس