1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عرضه فیس لیفت MG 3 در تایلند

عرضه فیس لیفت MG 3 در تایلند

15 دی 1396
  • 0

بر اساس اخبار جدید گفته می شود که فیس لیفت MG 3 در سال 2018 وارد بازار تایلند خواهد شد.

این خبر زمان دقیق عرضه این خودرو را مشخص نکرده است. تصاویری از این نسخه به روز شده هاچ بک MG نیز ماه گذشته در حال تست در تایلند درز کرده بود.

 عرضه فیس لیفت MG 3 در تایلند

مجموعه ای از تغییرات در MG 3 به روز شده اعمال شده است. در قسمت جلوی این خودرو چراغ های جلوی پروژکتوری هالوژنی با LEDهای دید در روز، جلوپنجره ای بزرگ تر، کاپوتی بازطراحی شده و سپری تیزتر تعبیه شده است. در صندوق عقب این خودرو نیز بازطراحی اندکی داشته و دستگیره در آن به زیر در منتقل شده است. طرح چراغ های عقب و سپر این خودرو نیز جدید است و فیس لیفت MG 3 از رینگ های آلیاژی نوین بهره می برد.

کابین MG 3 با این فیس لیفت اصلاحی کلی داشته است. تغییرات در این بخش شامل فرمان بازطراحی شده، داشبورد، کنسول وسط و دریچه های تهویه هوا است. یک نمایشگر مرکزی 8 اینچی نیز برای سیستم سرگرمی جدید این خودرو ارائه می شود.

نیروی MG 3 مخصوص تایلند از موتور 1.5 لیتری VTi-TECH بنزینی با قدرت 106 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتون متر تامین می شود. گزینه گیربکس این خودرو شامل دستی اتوماتیک شده SeleMatic پنج سرعته است. این فیس لیفت می تواند با خود نسخه جدیدی از موتور 1.5 لیتری VTi-TECH با قدرت 114 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتون متر را معرفی کند. ممکن است گیربکس اتوماتیک چهار سرعته نیز جایگزین نسخه AMT این خودرو شود.



نظرات