1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه زیبا و دوست داشتنی از رنو مگان با نام Akaju

نسخه زیبا و دوست داشتنی از رنو مگان با نام Akaju

25 خرداد 1396
  • 2

اتومبیل لوکس رنو مگان Akaju ، نام نسخه جدید مگان است که تجهیزات خودروهای لوکس بر روی آن سوار شده و با قیمت بیش از 27 هزار یورو به فروش میرسد.

 نسخه زیبا و دوست داشتنی از رنو مگان با نام Akaju

هرچند اتومبیل های شرکت رنو در بازارهای جهانی از جمله اروپا وضعیت بسیار خوبی را طی می‌کنند، اما تکمیل موفقیت این خودروساز فرانسوی دارای یک کمبود است: خرید یک برند لوکس معمولا خودروسازان بزرگ در جهان در کنار برند اصلی اتومبیل های خود، یک برند لوکس را نیز خریداری می‌کنند و اتومبیل های لوکس خود را در قالب آن برند روانه بازار می‌کنند. حال رنو که صاحب هیچ برند لوکسی نیست، سعی بر آن دارد تا حداقل بتواند خودروهای فیس لیفت لوکس خود را در بازار داخلیشان به فروش برساند.

در همین راستا، به تازگی رنو از یک مدل سفارشی مگان رونمایی کرده است که اینک موفق به دریافت تریم جدید لوکس رنو شده است. رنو مگان Akaju نام کامل این اتومبیل لوکس است که جایگاه آن چیزی بین Limited و GT قرار خواهد گرفت.

 نسخه زیبا و دوست داشتنی از رنو مگان با نام Akaju

پایه تریم آن برای طراحی، تریم اینتنس بوده است که می‌توان امضای آن را در تمامی جزئیاتی که در اتومبیل های لوکس جهان مشاهده می شود را دید

از جمله جزئیات تریم اینتنس می‌توان به رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، شیشه‌های پشتی تیره، چرم دوزی قهوره‌ای / مشکی، تریم آلومینیومی برس خورده، صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرم شونده همراه با قابلیت ماساژ مخصوص راننده، سیستم صوتی قدرتمند Bose، نمایشگر HeadUp و همچنین سیستم اطلاع رسانی / سرگرمی R-Link2 همراه با یک نمایشگر 8.7 اینچی لمسی اشاره کرد.

 نسخه زیبا و دوست داشتنی از رنو مگان با نام Akaju

منبع : ایران جیب



نظرات

  • علی اکبر علی اکبر (27 خرداد 1396 ساعت 14:45)

    دوست عزیز
    منم چک کردم تو گوگل و دیدم تو هر دوتا سایت که گفتی این مطلب بود
    منبع درست هست اینجا هم
    چون احتمالا این مطلب از این سایتی که به دعنوان منبع ذکر شده اورده شده است

  • معین کریمی معین کریمی (25 خرداد 1396 ساعت 18:32)

    سلام.
    این مطلب در گجت نیوز نوشته شده و به اشتباه منبع رو ایران جیب زدید. لطفا اصلاح بفرمایید