1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی لکسوس ux اولین بار در ژنو- تصاویر

معرفی لکسوس ux اولین بار در ژنو- تصاویر

12 اسفند 1396
  • 0

در گذشته اگر قصد خرید یک لکسوس را داشتید مدل‌های ct اولین گزینه شما محسوب می شدند، اما لکسوس سریعا دریافت که بسیاری از مردم علاقه ندارند تا مبلغی بیش از 30 هراز دلار را برای یک خودروی هیبریدی هاچبک هزینه کنند. بنابراین لکسوس یک مدل کراس‌اوور NX را در سطح پایه وارد بازار کرد. اما اینک کمپانی لوکس‌ساز ژاپنی یک مدل کوچکتر را نیز برای مشتریانش آماده کرده و قصد دارد آن را در نمایشگاه خودرویی ژنو به نمایش درآورد.

 معرفی لکسوس ux اولین بار در ژنو- تصاویر

لکسوس این خودرو را در یک عکس و یک کلیپ کوتاه معرفی کرده است. نسخه UX به عنوان یک کراس‌اوور کامپکت شهری به مصاف رقیبانی ژاپنی چون اینفینتی QX30 و آکیورا CDX می‌رود. در این بخش لکسوس هنوز استراتژی‌ خاصی را برای رقابت با آلمانی‌هایی مانند آئودی Q3، ب‌ام‌و X1 و مرسدس GLA در پیش نگرفته است.

 معرفی لکسوس ux اولین بار در ژنو- تصاویر

لکسوس برای ورود به سگمنت کراس‌اوورهای کوچک به وضوح ویژگی‌هایی مانند خطوط تیز و زاویه دار را در طراحی خود پذیرفته است و از همان جلو پنجره دوکی شکل معروف خودروهایش به عنوان امضای همیشگی‌اش بهره برده می‌برد. این خودروساز همچنین اعلام کرده برای این خودروی جدید از مدرن‌ترین پلت‌فرم و بدنه استثنائی UX بهره برده که باعث هندلینگ چابک و افزایش نقطه ثقل در این خودروی قدبلند می‌شود.

 معرفی لکسوس ux اولین بار در ژنو- تصاویر

ویدئوی به نمایش درآمده از لکسوس به صورت گذرا کابین خودرو را نیز به نمایش درمی آورد. همین نگاه گذرا حکایت از محیطی شیک، لوکس و تجملی در فضایی کوچک دارد. فضای پشت آمپر کاملا دیجیتالی طراحی شده ومی‌توان برخی از دکمه‌های کنترلگر روی فرمان را نیز مشاهده کرد. صفحه نمایش خودرو نیز طول بیشتر و عرض کمتری دارد که برخلاف دیگر خودروهای این کمپانی ظاهر شده است.

احتمال می‌دهیم این نسخه از لکسوس با تکیه بر فناوری‌های اطلاعات و سرگرمی نوین توجه جوانان بیشتری را متوجه خود کند.

لکسوس UX حدود یک سال و نیم پیش در قالب یک نسخه مفهومی در نمایشگاه ژنو معرفی شد و نسخه تولیدی آن نیزبا ارائه تمامی مشخصات فنی در 6 مارس در همین نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.



نظرات