1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لکسوس RX با اتاق بزرگتر در نمایشگاه لس آنجلس 2017

لکسوس RX با اتاق بزرگتر در نمایشگاه لس آنجلس 2017

12 آذر 1396
  • 1

لکسوس کراس اوور RX خود را گسترش داده بیش از ۴ اینچ بر طول آن افزوده تا بتواند ردیف سوم صندلی‌هایش به این خودرو اضافه کند. لکسوس به شدت علاقه دارد تا ارائه نسخه خانوادگی‌اش را در بوق و کرنا کند و به واسطه ارائه این خودرو که یکی از پرفروش‌هایش محسوب می‌شود، تجربه لوکس دیگری را در آمریکا رقم بزند.

 لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار در نمایشگاه لس آنجلس 2017

این RX که پسوندی جدید با حرف لاتین L را به یدک می‌کشد، برای اولین بار در نمایشگاه خودروی لس آنجلس معرفی شد.

این خودرو در ژاپن ساخته می‌شود و در ماه دسامبر برای فروش وارد بازار خواهد شد. ماهی که نقش پررنگی را برای لکسوس یا دیگر خودروسازان لوکس ایفا می‌کند.

مقامات لکسوس انتظار فروش 30 درصدی محصول جدیدشان را می‌کشند. تجربه فروش لکسوس RX وجه خوبی از لکسوس را نشان داده و پیش‌بینی می‌شود باعث جذب مشتریان جدید به این سه ردیفه ژاپنی شود.

نسخه‌های طولانی RXL می‌تواند 7 مسافر را روی صندلی‌های استاندارد جای دهد. با این وجود ردیف دوم این خودرو در مقایسه با نسخه‌های پیشین تغییراتی کرده تا دسترسی سرنشینان به ردیف سوم آسانتر و سریع‌تر شود.

 لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار در نمایشگاه لس آنجلس 2017

خودروهای جدید RX L با یک موتور 6 سیلندر دیزلی ارائه خواهد شد و احتمال ساخت یک نسخه الکتروهیبریدی از این خودرو نیز وجود دارد.

ارائه این محصول از سوی لکسوس برای ورود به بازی خودروهای سه ردیفه صورت گرفت. لکسوس قصد دارد با ارائه RX L با مدل‌هایی مانند MDX آکیورا، اینفینتی QX60 و حتی مدل‌های گران‌تر آلمانی رقابت کند.

سرنشینان ردیف سوم در لکسوس جدید به همان سطح از راحتی و رفاه دسترسی دارند که سرنشینان ردیف دوم از آن بهره می‌برند. با این وجود بالاتر بودن صندلی‌های ردیف دوم از ردیف سوم، فضای پای بیشتری را در اختیار سرنشینان ردیف دوم قرار خواهد داد.

صندلی‌های ردیف سوم نیز به دریچه‌های کنترل هوا مجهز هستند و با نیروی برقی تا می‌شوند.

مدل‌های پایه RX 350L با محرک چرخ‌های جلو ارائه می‌شوند و مدل‌های گران‌تر نیز به صورت "آل‌ویل درایو" ارائه خواهند شد. قیمتی تقریبی این خودروها در سطح پایه 48,665 دلار است و قیمت تقریبی مدل هیبریدی ان اعلام نشده است. با این وجود افزایش قیمت 10 هزار دلاری برای مدل هیبریدی بدیهی به نظر می‌رسد.

 لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار در نمایشگاه لس آنجلس 2017

 لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار در نمایشگاه لس آنجلس 2017



نظرات

  • سعید سعید (12 آذر 1396 ساعت 17:15)

    یه کمی بیش ازحد طراحی خارجیش کج وکوله شده . من به شخصه طرح قدیمیشو بیشتر میپسندیدم